מהלך שיווקי נועז בסלולרי שהוביל לתוצאות מדהימות
תיאור מקרה מפורט - איך יצרתי מצב שבו הלקוחות הפוטנציאליים קוראים את דף המכירה עד הסוף, ללא הסחות דעת
תיאור מקרה מפורט - איך יצרתי מצב שבו הלקוחות הפוטנציאליים קוראים את דף המכירה עד הסוף, ללא הסחות דעת
הדרכה מיוחדת איך מחייבים כרטיסי אשראי באינטרנט עם עמודי תשלום מאובטחים פינוקים ועוד 30% הנחה בדמי הקמה למצטרפים לקארדקוםתגידו שאתם לקוחות
אייל שני הניח את הכף בצלחת. על שפתיו היו עדיין שאריות קלות של רוטב. ראו עליו שהוא נסער. מאוד. הוא
מכמה אלפים לכמה מאות ברשימת הדיוור…אבל בקטע טוב! הרעיון לפוסט עלה באחד ממפגשי ההתייעצות לחברי האוצר, שבו עלתה השאלה: מה
לקראת סוף שנת 2016, עדנה כהן, מתכננת פיננסית ויועצת מס, כתבה עבורנו פוסט אורח עם "רשימת הרגע האחרון" לחסכון משמעותי במס
לפני כמה זמן כתב לי איתן, בעל עסק שמנוי על האימיילים שלי, "רוזין, אני לא מצליח לחנך את הלקוחות לקנות ממני
אני יודעת, יש כאן הבטחה גדולה… אבל אם תקראו עד הסוף, מבטיחה לכם ששיחות המכירה שלכם יישמעו אחרת לגמרי
בואו נדבר על משהו, שרוב בעלי העסקים לא עושים מספיק: עדויות וסיפורי לקוחות. הלקוחות והמנויים שלי יודעים שאני
המהלך השיווקי עצמו שאלמד אותך עכשיו – נעשה ופורסם,אבל לראשונה אני מלמדת את כל השלבים שלו לפרטי פרטים, כולל כל
ייחוד עסקי, בידול עסקי, סלוגן, סיסמה, משפט תיאור העסק… לא משנה באיזו הגדרה אתם בוחרים,המטרה היא אותה מטרה: לגרום ללקוח