תוכנית פודקאסט על תוכן שיווקי אפקטיבי ויצירתי, על שיווק מעורר השראה, ואיך לפעול עם העסק שלך ברמה הגבוהה ביותר - רמת ההשפעה

כל הפרקים להאזנה

איך גורמים לאנשים להירשם לסדנה בתחום חדש שעוד לא נפוץ בארץ?  ואיך בכלל משווקים מוצר או שירות חדש ומסבירים אותו ללקוחות פוטנציאליים?

זה מה שמחכה לכם הפעם בפרק 
להאזנה לפרק לוחצים כאן

אם הייתי מספרת לכם שיש שיווק אחר, שיווק נטול מאמץ…

שיווק שבו אתם מתעייפים פחות, נשחקים פחות, נהנים יותר, מתרגשים יותר מהעסק שלכם, מתמודדים טוב יותר עם האתגרים שצצים בעסק 

רוצים לשמוע על זה?
להאזנה לפרק לוחצים כאן

איך גורמים להרבה יותר אנשים להשאיר פרטים באתר כדי שאפשר יהיה ליצור איתם אינטראקציה גם אחרי שנטשו את האתר בלי לרכוש

להאזנה לפרק לוחצים כאן

אם נמאס לכם שלקוחות קובעים ומבריזים ברגע האחרון מסדנה או פגישה או טיפול שקבעו, ואתם רוצים לגלות איך ליצור אצלם מוטיבציה ומחויבות להגיע בלי ביטולים

זה הפרק שאתם חייבים להאזין לו

להאזנה לפרק לוחצים כאן

אייל שני הניח את הכף בצלחת, לקח נשימה עמוקה ופתאום הוא פנה למצלמה ואמר בשידור חי מול כל עם ישראל –

"רוזין רוזנבלום, אני יודע שאת צופה בתוכנית,  וראיתי שהתלהבת מהמשפט שלי "חריף של רמאים",  אז קדימה, קחי את המסר הזה ותסבירי לבעלי עסקים קטנים בישראל – מה הבעיה והטעות הגדולה שרוב בעלי העסקים עושים היום בכתיבה שיווקית"

לא יכולתי לסרב לקריאתו של אייל שני, ולכן בפרק הזה נדבר על הטעות הכי גדולה שעושים הרבה מאוד בעלי עסקים בכתיבה שיווקית, טעות שפוגעת משמעותית באפקטיביות של השיווק

לא נורא. מזל שאני כאן כדי לעזור לכם לפתור את זה

להאזנה לפרק לוחצים כאן

מכירים את זה?? 

אתם יוצאים בקמפיין שיווקי, בטוחים שהפעם זה יעבוד, בטוחים שהכנתם תוכן שיווקי מדהים ושהפעם יחטפו את ההצעה השיווקית שלכם בקלות…

ואז אתם כותבים את הפוסט הראשון  או את האימייל הראשון והשני והשלישי ו…דממה…

למה אנשים מתעלמים ולא קונים?

כל התשובות וגם מה אפשר לעשות כדי שלא יתעלמו מההצעה השיווקית שלכם…הכל בפרק הזה

להאזנה לפרק לוחצים כאן

הישרדות-הצלחה-השפעה- אלו הן 3 רמות בהן העסק שלך יכול לפעול, מה מאפיין את הרמה הגבוהה ביותר ואיך מגיעים אליה? הכל בפרק המבוא של התוכנית

להאזנה לפרק לוחצים כאן