שאלת המפתח שהניבה תובנה מדהימה (ויש שיגידו מהפכנית) לגבי קהל היעד, ולגבי אסטרטגיית המסרים השיווקיים שצריך להפנות לקהל היעד הזה.
שלומי כהן, יועץ שיווקי ברוח היהדות, הגיע ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".
הדילמה של שלומי – למה דף המכירה לא מייצר מספיק מכירות?
ולמה ההרשמה לקורס היא דלה, למרות שמי שכבר עשו את הקורס, משבחים אותו?
כשקראתי את הטופס עם הדילמה של שלומי והצצתי בדף המכירה שלו, שלחתי לו הודעה וביקשתי ממנו לשלוח ללקוחות שלו, שאלת סקר אחת שהכתבתי לו את הניסוח שלה במדויק.
בפרק הזה מצפה לכם ניתוח מרתק של הדילמה של שלומי,
כולל פיצוח מרתק של הפתרון שלה…
וכולל הניסוח וההסבר על השאלה האחת שהניבה את התובנה המדהימה לגבי קהל היעד, ולגבי אסטרטגיית המסרים השיווקיים שצריך להפנות לקהל היעד הזה.