נולדנו להשפיע - הפודקאסט של רוזין רוזנבלום

פודקאסט ממכר על תוכן שיווקי אפקטיבי ויצירתי, על שיווק מעורר השראה ועל הרמה הכי גבוהה שאפשר להגיע אליה עם העסק שלך - רמת ההשפעה

כל הפרקים להאזנה

"רוזין, תעזרי לי להתמקד ולהבין מה המסר שלי ומה הבידול שלי, כי אני יורה לכל הכיוונים באופן שלא מקדם אותי"

זה נוסח הפניה הנרגשת שקיבלתי מנופר חן שביקשה להתייעץ איתי.

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

ובפרק הזה כמו שהבנתם, אני מייעצת לנופר חן שהיא מאמנת אישית… אבל זה לא בדיוק זה…וגם מאמנת אמהות זה לא ממש ההגדרה הנכונה…

או במילים אחרות, נופר חן מרגישה שהמסר והבידול שלה לא מדויקים, והיא לא מצליחה להעביר את מה שהיא באמת עושה עם לקוחות

התסכול מוכר לכם? רוצים לדעת איך פתרנו אותו? סקרנים לגלות אם הצלחנו למצוא בידול שמתאר בול את מה שנופר עושה?

אם כן, שווה לכם להאזין לפרק המרתק הזה, גם תקבלו תשובה, וגם תלמדו באותה הזדמנות את אחת השיטות שלי (יש לי כמה שיטות שונות)  כשאני ניגשת לפצח בידול ומסר

—–

הערה – הפרקים של עונה הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

ובפרק הזה אני מייעצת לשרה מעוז, גניקולוגית סינית לפוריות והיריון.

במשך 18 שנה הקליניקה של שרה שגשגה…עד שהגיעה הקורונה ואילצה אותה לסגור את הקליניקה באופן זמני.

זה גרם לה לרצות להעביר את עיקר הפעילות המשגשגת שהייתה לה בקליניקה לתוכנית און ליין.

האתגר הגדול – איך לשכנע את הלקוחות שכדאי להן לרכוש את תוכנית האון ליין במקום טיפול בקליניקה

אז בואו נצלול לאתגר. יהיה מרתק

—–

הערה – הפרקים של עונה הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

ובפרק הזה אני מייעצת לנוגה ואריאל טמיר, מטפלים זוגיים שהם גם זוג בחיים.

נוגה ואריאל פיתחו שיטת טיפול זוגי ששמה דגש על המיניות והתשוקה בתוך הזוגיות.

שניהם אנשי מקצוע מעולים, מנוסים ובעלי הסמכה מקצועית מקיפה הן בתחומי הטיפול הפסיכולוגי הקלאסי והן בתחומי הטיפול המשלימים.

האתגר השיווקי שלהם – איך לדבר שיווקית את הבידול שלהם בלי שזה ישייך אותם לעולמות של אמנות האהבה, העשרה מינית, טנטרה וכדומה.

———-

הערה – הפרקים של עונה הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. 

ובפרק הזה אני מייעצת לעדי זוסמן, תזונאית קלינית בכירה ומובילה בתחומה, מייסדת "דרך הבטן" לבריאות מערכת העיכול, מתמחה בטיפול תזונתי במחלות מעיים ובמערכת העיכול

עדי רוצה את החלום הנחשק של כמעט כל בעל/ת עסק – לייצור מודל של ריטיינר בעסק שלה.

למי שלא יודע – ריטיינר זה מודל של הכנסות שמבוסס על לקוחות שמשלמים תשלום חודשי קבוע

האם יש בכלל מודל של ריטיינר שמתאים לעסקים בתחומים הטיפוליים והאימוניים? ואיך בכלל מיישמים מודל כזה בעסק?

אההה אם לא תקשיבו לפרק – איך תדעו את התשובה
———-
הערה – הפרקים של עונה הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. 

בפרק הזה אני מייעצת לאלי (הדרקון, מאסטר בצ'י קונג ומייסד "דרך הדרקון".

לאלי יש קורס מעולה שאפשר להצטרף אליו מתי
שרוצים בכל רגע נתון, ולכן אין דד ליין שגורם לאנשים להזדרז ולהירשם.

אז איך משווקים מוצר בלי דד ליין? איך מניעים אנשים לקבל החלטה כשאין להם סיבה להזדרז?

—–

הערה – הפרקים של עונת הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. 

בפרק הזה אני מייעצת למירן בניתה, מנכ"לית ומייסדת חברת HELPFULL

—–

הערה – הפרקים של עונת הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. 

בפרק הזה אני מייעצת לעידן ויצנר, זמר ויוצר מוכשר ומפתח ערכה ייחודית "המלחין הצעיר" לפיתוח שמיעה מוסיקלית וחוש קצב לגילאי 3-6

אז איך מסבירים את הערכה הזו להורים בקהל היעד הרלוונטי? איך גורמים להם להתלהב מהערכה? האם השם של הערכה נכון או לא? איך בכלל משווקים ערכה כזו?
———
הערה – הפרקים של עונת הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט.

איך ממשיכים לפעול ולהיות בעשייה עסקית בתוך הכאוס והמשבר של מגיפת הקורונה. 

הפרק הזה הוא הקלטת ההרצאה שנתתי בכנס החירום הדיגיטלי לעסקים קטנים של בן יעבץ
———
הערה – הפרקים של עונת הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

אסטרטגיית תוכן ייחודית שהעסק שלך יכול לייצר… כולל תיאור של מהלך תוכן שיווקי יצירתי במיוחד שעשיתי ושיצר תוצאות מדהימות,

הפרק הזה הוא פרק ייחודי שבו התארחתי בתוכנית הלייב של אמיר הרדוף

 

 

 

איך גורמים לאנשים להירשם לסדנה בתחום חדש שעוד לא נפוץ בארץ?  ואיך בכלל משווקים מוצר או שירות חדש?

 

 

יש שיווק אחר, שיווק שבו אתם מתעייפים פחות, נשחקים פחות, נהנים יותר, מתרגשים יותר מהעסק שלכם, מתמודדים טוב יותר עם האתגרים שצצים בעסק

 

 

איך גורמים להרבה יותר אנשים להשאיר פרטים באתר כדי שאפשר יהיה ליצור איתם אינטראקציה גם אחרי שנטשו את האתר בלי לרכוש

 

 

אם נמאס לכם שלקוחות קובעים ומבריזים ברגע האחרון מסדנה או פגישה או טיפול שקבעו – זה הפרק שאתם חייבים להאזין לו

 

 

הטעות הכי גדולה שעושים הרבה מאוד בעלי עסקים בכתיבה שיווקית, טעות שפוגעת משמעותית באפקטיביות של השיווק

 

 

מה אתם חייבים לעשות כדי שהקמפיין השיווקי שלכם יעבוד?

 

 

הישרדות-הצלחה-השפעה- אלו הן 3 רמות בהן העסק שלך יכול לפעול, מה מאפיין את הרמה הגבוהה ביותר ואיך מגיעים אליה? הכל בפרק המבוא של התוכנית