נולדנו להשפיע - הפודקאסט של רוזין רוזנבלום

פודקאסט ממכר על תוכן שיווקי אפקטיבי ויצירתי, על שיווק מעורר השראה ועל הרמה הכי גבוהה שאפשר להגיע אליה עם העסק שלך - רמת ההשפעה

כל הפרקים להאזנה

איך משווקים אג'נדה? ולא סתם אג'נדה, אלא אג'נדה שנוגעת בעצב הכי רגיש ובדבר הכי נפיץ בחברה הישראלית: השיח הפוליטי.

למרים שרמר יש חלום – להשפיע על איכות וסגנון השיח הפוליטי בישראל.

מרים מאמינה שאנחנו יכולים וחייבים לנהל אחרת את המחלוקות הפוליטיות בתוך החברה הישראלית.

מרים לא מסתפקת בלחלום, היא רוצה להשיק מיזם ייחודי שמטרתו ללמד את כולנו, כולל הפוליטיקאים – איך לנהל ויכוחים אידיאולוגיים בדרך נכונה ומכבדת יותר.

מרים הגיעה ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק, במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

היא ביקשה להתייעץ איתי על האופן שבו היא יכולה להתניע ולקדם את המיזם שלה. 

ושלא תטעו, לא מדובר בנערה חולמנית תמימה. מדובר במישהי עם קבלות רציניות על העשייה שלה.

מרים שרמר היא ישראלית שגדלה והתחנכה בצרפת, חיה כיום בישראל ועובדת כבר למעלה מעשור בתקשורת הצרפתית בישראל.

כמו כן, היא ניהלה במשך שנתיים את תוכניות "מסע" (כמו תגלית) לדוברי צרפתית. ובאמתחתה יש לא מעט תארים אקדמיים מרשימים.

לא משנה לאיזה צד של המפה הפוליטית אתם שייכים.

הפרק הזה לא עוסק בשיווק של אג'נדה פוליטית. הפרק הזה עוסק בשיווק של אג'נדה חברתית: איך לגרום לשינוי של סגנון השיח הפוליטי בארץ וברשתות החברתיות.

זה פרק חובה לכל מי שרוצים לשווק אג'נדה, תפיסת עולם או לחולל שינוי בתחום כלשהו.

האזנה נעימה

 

חודשיים אחרי שהתקיימה שיחת הייעוץ הזו שאתם עומדים להקשיב לה, קיבלתי אימייל מבעלת העסק שאני מייעצת לה בפרק הזה.

וזה מה שהיא כתבה לי:

"היי רוזין יקרה,
עשיתי (כמעט) כל מה שאמרת, לגבי שינויים באתר, יש לי עדיין מה להוסיף.

אבל…בחודש מאי, עם ביטחון בדף ובאופן בו הוא מציג את המוצר, יצאתי עם קמפיין פייסבוק, והקלפים הכניסו…. את יושבת?

34,000 שח!! בחודש!

בחודשים לפני כן הם הכניסו אולי 2000 ש"ח , או 4000 ש"ח  בחודשים טובים.

איזה טירוף!

יש לי עדיין לשפר את הקמפיינים הממומנים וכו, ולהמשיך עם ההנחיות שנתת לי לגבי דף הנחיתה,

אבל את קולטת? השיחה איתך הייתה אחת ההחלטות העסקיות הטובות ביותר שלקחתי.

תודה רבה, אין עליך. זיהית בול את הנקודה שמנעה רכישות.

טלי ויטנברג"

———

אתם בטח רוצים כבר להאזין לפרק עם הדילמה של טלי ויטנברג.

לפני כן, בקצרה הפרטים על טלי והדילמה שלה:

טלי הגיעה ל"סיבוב על המטאטא" כדי להתייעץ לגבי השיווק של ערכת הקלפים "אפשרויות נפתחות", ערכת קלפים שהיא פיתחה עבור נשים

בשיחה התמקדתי איתה על האתגר הכי נפוץ למרבית בעלי העסקים הקטנים:

לא יודעים להסביר את המוצר, ולכן הלקוח לא מבין מה רוצים ממנו.

בקיצור, תקשיבו לפרק.

יש לי תחושה שתלמדו מזה המון.

 

 

מה עושים כשיש כמה קהלי יעד למוצר שלכם? האם נכון להפנות את השיווק שלכם לכולם? באותה מידה בדיוק?

ואם לא נכון להפנות את השיווק לכל קהלי היעד הפוטנציאליים, איך בוחרים את קהל היעד הכי אידיאלי מבין כולם, כדי שתוכלו למקד את עיקר מאמצי השיווק שלכם כלפי קהל היעד הזה?

אם השאלה הזו עברה לכם בראש, תגידו תודה לליזט לגזיאל כץ, כי בזכות הדילמה שלה, גם אתם עומדים לקבל תשובות.

תכירו את ליזט לגזיאל כץ, הבעלים והמייסדת של "קדמא" שהתחילה את דרכה כמרכז אימון מונטסורי לילדים.

כיום במסגרת "קדמא", ליזט מתמקדת בליווי פדגוגי של התארגנויות של הורים ו/או צוותים חינוכיים של גנים ובתי ספר שרוצים להסב את המרחב החינוכי למרחב מונטסורי, 

ליזט הגיעה ל-"סיבוב על המטאטא" – שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק, במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".  

בשיחה עזרתי לה להבין מי קהלי היעד שלה, מי קהל היעד הכי אידיאלי שכדאי להפנות אליו את מאמצי השיווק, ואיך משווקים כשיש כמה גורמים בקבלת ההחלטה לרכוש.

אז בואו נצלול לפרק.

מצפות לכם הרבה תובנות חשובות לשיווק שלכם

 

 

"סיבוב על המטאטא" – שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. 

ובפרק הזה אני מייעצת לנעמה שלו בן דוד, מייסדת "מוצא הנינים" (הוצאה לאור בתחום ספרי הזיכרונות) ומחברת הספר – המדריך לכתיבת זיכרונות ולתיעוד משפחתי.

הספר אמנם נמכר כבר בכמה מאות עותקים, אבל נעמה בטוחה (ובצדק) שאפשר למכור עוד הרבה יותר עותקים מהספר.

הדילמה של נעמה: מה עוד אפשר לעשות כדי למכור הרבה יותר עותקים מהספר?

כדי לענות על הדילמה, העמקנו במהלך השיחה בשני דברים מהותיים:

מה המסר השיווקי הנכון לקהל היעד, ומי באמת קהל היעד של הספר? סבים סבתות? אבות אימהות? ואולי הנכדים?

בין אם יש לכם ספר לשווק ובין אם לא – אין לי ספק שתפיקו הרבה מאוד ערך מהפרק הזה

אז בואו נצלול לפרק

איך אפשר ליחצן את עצמך במדיה חברתית כשזה מרגיש לך מזויף, מרוכז בעצמך, ומנוגד לעבודת ההתפתחות האישית שלך?

"סיבוב על המטאטא"- שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

ובפרק הזה אני מייעצת לאסיה גורדון, מטפלת בתנועה טיפולית ומורה ליוגה. מובילה ריטריטים בארץ ובעולם

אסיה הגיעה עם דילמה שהפכה למצוקה אמיתית, כפי שהיא סיפרה לי במילים שלה: "קשה לי שאני המוצר של עצמי, קשה לי עם תחושת החדירה לפרטיות וזה מונע ממני לתת תוכן וערך לאנשים ברשתות חברתיות"

אם אתם מזדהים עם המצוקה הזו, אל תפספסו את הפרק הזה.  

יש לי תחושה שאתם תופתעו מההתפתחות והכיוונים שהשיחה הזו הלכה אליהם, ויש מצב שתלמדו כמה דברים מעניינים… גם על עצמכם

אז בואו נצלול לפרק

 

 

עינת מלכה נרשמה להתייעצות "סיבוב על המטאטא", עם דילמה מאתגרת:

איך לשווק את הקורס הדיגיטלי שלי, כך שזה גם יביא לי את הלקוחות המדויקות, גם יאפשר לי לשמור איתן על קשר במהלך הקורס כדי לוודא שהן מפיקות את המיטב, וגם לשמור על קשר עם מי שהתעניינה ולא רכשה?

למרות שאני לא נוהגת לערבב כמה מטרות בשעת ייעוץ אחת, הפעם החלטתי לעשות את זה כי הרגשתי ששלוש המטרות מאפיינות ורלוונטיות להרבה מאוד עסקים קטנים בכל מה שקשור לקורסים דיגיטליים.

סיבוב על המטאטא – שעת ייעוץ שיווקי לבעל/ת עסק,

ובפרק הזה אני מייעצת לעינת מלכה, מטפלת ומלמדת נשים יוגה טיפולית משקמת בשיטת דרך אגן

אם יש לכם קורס דיגיטלי – הפרק הזה הוא חובה עבורכם

 

 

מה עושים כאשר ללקוח האידיאלי שלכם אין מאפיינים חיצוניים? אתם לא יכולים להגדיר ולחפש אותו לפי גיל או מעמד כלכלי או אזור מגורים או השכלה או תחומי עניין או כל מאפיין חיצוני אחר

רגע, זה נהיה עוד יותר קשה,

גם לפי מאפיינים פנימיים אתם לא יכולים לחפש אותו כי הלקוח האידיאלי שלכם לא מודע לקשר בין המאפיינים הפנימיים שלו לבין הבעיה שמציקה לו בחיים,

ולכן הוא בכלל לא יודע שאתם יכולים לעזור לו לפתור את הבעיה.

אז מה עושים? תקשיבו לפרק הזה ותדעו.

סיבוב על המטאטא – שעת ייעוץ שיווקי לבעל/ת עסק,

ובפרק הזה אני מייעצת לדנה רחמני, מטפלת בכירה ליצירת שינויים בחיים בעזרת נ.ל.פ, ובין היתר מתמחה בטיפול בחרדות, טראומות, ודימוי עצמי נמוך.

מילה שלי – מחכה לכם פרק מדהים. יאללה בואו נתחיל

 

 

"הקליניקה מלאה אבל אני מותשת. אני רוצה להכשיר מאמנות שיטפלו בשיטה שלי"

"סיבוב על המטאטא" – שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

ובפרק הזה אני מייעצת להילה אוחיון, יועצת זוגית ומשפחתית ומנחת הורים.

הילה נרשמה לשעת הייעוץ עם משאלה שרוב בעלי העסקים יכולים להזדהות איתה: "אני רוצה לעבוד פחות ולהרוויח יותר".

היא עוסקת בתחום שלה כבר 17 שנה, יש לה שם מקצועי מעולה, הקליניקה שלה מלאה והיא זוכה לביקוש רב, ובנוסף לזה, היא גם מרצה ומאמנת.

אבל היא מרגישה שהיא עובדת יותר מדי שעות. היא רוצה להתרחב בתחום שלה, לשבור את תקרת ההכנסות, בלי להוסיף עוד שעות ללו"ז הצפוף שלה.

היא רוצה להכשיר מנחות ומאמנות שיעבדו בשיטה שלה.

איך עושים את זה? ובאילו תנאים זה כדאי לה? בואו נצלול לשיחה. יהיה מרתק.

 

"רוזין, תעזרי לי להתמקד ולהבין מה המסר שלי ומה הבידול שלי, כי אני יורה לכל הכיוונים באופן שלא מקדם אותי"

זה נוסח הפניה הנרגשת שקיבלתי מנופר חן שביקשה להתייעץ איתי.

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

ובפרק הזה כמו שהבנתם, אני מייעצת לנופר חן שהיא מאמנת אישית… אבל זה לא בדיוק זה…וגם מאמנת אמהות זה לא ממש ההגדרה הנכונה…

או במילים אחרות, נופר חן מרגישה שהמסר והבידול שלה לא מדויקים, והיא לא מצליחה להעביר את מה שהיא באמת עושה עם לקוחות

התסכול מוכר לכם? רוצים לדעת איך פתרנו אותו? סקרנים לגלות אם הצלחנו למצוא בידול שמתאר בול את מה שנופר עושה?

אם כן, שווה לכם להאזין לפרק המרתק הזה, גם תקבלו תשובה, וגם תלמדו באותה הזדמנות את אחת השיטות שלי (יש לי כמה שיטות שונות)  כשאני ניגשת לפצח בידול ומסר

—–

הערה – הפרקים של עונה הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

ובפרק הזה אני מייעצת לשרה מעוז, גניקולוגית סינית לפוריות והיריון.

במשך 18 שנה הקליניקה של שרה שגשגה…עד שהגיעה הקורונה ואילצה אותה לסגור את הקליניקה באופן זמני.

זה גרם לה לרצות להעביר את עיקר הפעילות המשגשגת שהייתה לה בקליניקה לתוכנית און ליין.

האתגר הגדול – איך לשכנע את הלקוחות שכדאי להן לרכוש את תוכנית האון ליין במקום טיפול בקליניקה

אז בואו נצלול לאתגר. יהיה מרתק

—–

הערה – הפרקים של עונה הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

ובפרק הזה אני מייעצת לנוגה ואריאל טמיר, מטפלים זוגיים שהם גם זוג בחיים.

נוגה ואריאל פיתחו שיטת טיפול זוגי ששמה דגש על המיניות והתשוקה בתוך הזוגיות.

שניהם אנשי מקצוע מעולים, מנוסים ובעלי הסמכה מקצועית מקיפה הן בתחומי הטיפול הפסיכולוגי הקלאסי והן בתחומי הטיפול המשלימים.

האתגר השיווקי שלהם – איך לדבר שיווקית את הבידול שלהם בלי שזה ישייך אותם לעולמות של אמנות האהבה, העשרה מינית, טנטרה וכדומה.

———-

הערה – הפרקים של עונה הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. 

ובפרק הזה אני מייעצת לעדי זוסמן, תזונאית קלינית בכירה ומובילה בתחומה, מייסדת "דרך הבטן" לבריאות מערכת העיכול, מתמחה בטיפול תזונתי במחלות מעיים ובמערכת העיכול

עדי רוצה את החלום הנחשק של כמעט כל בעל/ת עסק – לייצור מודל של ריטיינר בעסק שלה.

למי שלא יודע – ריטיינר זה מודל של הכנסות שמבוסס על לקוחות שמשלמים תשלום חודשי קבוע

האם יש בכלל מודל של ריטיינר שמתאים לעסקים בתחומים הטיפוליים והאימוניים? ואיך בכלל מיישמים מודל כזה בעסק?

אההה אם לא תקשיבו לפרק – איך תדעו את התשובה
———-
הערה – הפרקים של עונה הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. 

בפרק הזה אני מייעצת לאלי (הדרקון, מאסטר בצ'י קונג ומייסד "דרך הדרקון".

לאלי יש קורס מעולה שאפשר להצטרף אליו מתי
שרוצים בכל רגע נתון, ולכן אין דד ליין שגורם לאנשים להזדרז ולהירשם.

אז איך משווקים מוצר בלי דד ליין? איך מניעים אנשים לקבל החלטה כשאין להם סיבה להזדרז?

—–

הערה – הפרקים של עונת הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. 

בפרק הזה אני מייעצת למירן בניתה, מנכ"לית ומייסדת חברת HELPFULL

—–

הערה – הפרקים של עונת הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק. 

בפרק הזה אני מייעצת לעידן ויצנר, זמר ויוצר מוכשר ומפתח ערכה ייחודית "המלחין הצעיר" לפיתוח שמיעה מוסיקלית וחוש קצב לגילאי 3-6

אז איך מסבירים את הערכה הזו להורים בקהל היעד הרלוונטי? איך גורמים להם להתלהב מהערכה? האם השם של הערכה נכון או לא? איך בכלל משווקים ערכה כזו?
———
הערה – הפרקים של עונת הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

עונת הקורונה של הפודקאסט.

איך ממשיכים לפעול ולהיות בעשייה עסקית בתוך הכאוס והמשבר של מגיפת הקורונה. 

הפרק הזה הוא הקלטת ההרצאה שנתתי בכנס החירום הדיגיטלי לעסקים קטנים של בן יעבץ
———
הערה – הפרקים של עונת הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר

 

 

אסטרטגיית תוכן ייחודית שהעסק שלך יכול לייצר… כולל תיאור של מהלך תוכן שיווקי יצירתי במיוחד שעשיתי ושיצר תוצאות מדהימות,

הפרק הזה הוא פרק ייחודי שבו התארחתי בתוכנית הלייב של אמיר הרדוף

 

 

 

איך גורמים לאנשים להירשם לסדנה בתחום חדש שעוד לא נפוץ בארץ?  ואיך בכלל משווקים מוצר או שירות חדש?

 

 

יש שיווק אחר, שיווק שבו אתם מתעייפים פחות, נשחקים פחות, נהנים יותר, מתרגשים יותר מהעסק שלכם, מתמודדים טוב יותר עם האתגרים שצצים בעסק

 

 

איך גורמים להרבה יותר אנשים להשאיר פרטים באתר כדי שאפשר יהיה ליצור איתם אינטראקציה גם אחרי שנטשו את האתר בלי לרכוש

 

 

אם נמאס לכם שלקוחות קובעים ומבריזים ברגע האחרון מסדנה או פגישה או טיפול שקבעו – זה הפרק שאתם חייבים להאזין לו

 

 

הטעות הכי גדולה שעושים הרבה מאוד בעלי עסקים בכתיבה שיווקית, טעות שפוגעת משמעותית באפקטיביות של השיווק

 

 

מה אתם חייבים לעשות כדי שהקמפיין השיווקי שלכם יעבוד?

 

 

הישרדות-הצלחה-השפעה- אלו הן 3 רמות בהן העסק שלך יכול לפעול, מה מאפיין את הרמה הגבוהה ביותר ואיך מגיעים אליה? הכל בפרק המבוא של התוכנית