אסטרטגיית המסרים לשיווק הכשרה לאנשי מקצוע בתחום שלכם
כשאתם רוצים לשווק הכשרה מקצועית למטפלים ומאמנים, אתם צריכים לענות לעצמכם על שתי שאלות מרכזיות: שאלה ראשונה - מבין המטפלים והמאמנים,
כשאתם רוצים לשווק הכשרה מקצועית למטפלים ומאמנים, אתם צריכים לענות לעצמכם על שתי שאלות מרכזיות: שאלה ראשונה - מבין המטפלים והמאמנים,
להכיר באמת את הלקוח שלכם, זה להיות מסוגלים לתאר את הכאב שלו בצורה מדויקת ועמוקה כל כך, עד שהוא ירגיש
יסמין מועלם הנפלאה, בשיחה אישית עמוקה ומרתקת על יצירה, הצלחה, שליחות והשפעה. פרק חובה לכל מי שבוער בהם לממש את
הבטחה מעולה היא הבטחה שמצליחה בו זמנית - גם לבטא את מה שהמוצר שלכם מבטיח, וגם למשוך את קהל היעד
היום ב"סיבוב על המטאטא", דילמה מיוחדת של תמי שני, מדריכת הורים לתינוקות. היא עובדת כשכירה במשרה חלקית ונוחה בהייטק,
תתפלאו, לא כל הלקוחות מעדיפים טיפול אחד על אחד בקליניקה. יש לקוחות שיעדיפו קורס דיגיטלי במקום טיפול בקליניקה. צריך רק
איך מוצאים את הלקוח המושלם, שגם רוצה לפתור את הבעיה, אבל גם רוצה לפתור אותה בשיטה ובאופן שאתם פותרים אותה?
איך אתם מסבירים לעולם את הייחוד שלכם? הבידול שלכם? ה-דנ.א המיוחד שלכם? קבלו הדגמה לאיך עושים את זה. זו הדגמה
הלקוחות רוצים מכם ליווי אישי, אבל לפעמים אתם רוצים שיבחרו בתהליך הקבוצתי, אז איך לכוון אותם לבחור בתהליך קבוצתי כך
קורה לכם שאתם מנסים לכתוב טקסט שיווקי ואתם מוצאים את עצמכם מסתבכים, כותבים שוב ושוב, מתקנים את עצמכם, מתלבטים שעות