אסטרטגיית תוכן בסיסית ומעולה שתמיד עובדת
אחת הדרכים הכי אפקטיביות (ולדעתי גם הכי מהנות) לבנות לעצמכם שם בתחומכם, ליצור חיבור רגשי עם הקהל שלכם, ולהיחשב לסמכות
אחת הדרכים הכי אפקטיביות (ולדעתי גם הכי מהנות) לבנות לעצמכם שם בתחומכם, ליצור חיבור רגשי עם הקהל שלכם, ולהיחשב לסמכות
האם האנשים שמכירים אתכם, בכלל יודעים מה אתם עושים בעסק שלכם? יש סיכוי גדול שכמו הרבה בעלי ובעלות עסקים קטנים, אתם
לכל בעל/ת עסק יש לפחות 2 כובעים בעסק: הכובע המקצועי שקשור לתחום המקצועי שבו אתם עוסקים, והכובע העסקי שקשור לניהול
השקעתם בהכנת קורס דיגיטלי - בפיתוח התוכן, בכתיבה, בצילום של הקורס, בעריכה… אז הגיוני שתרצו ליהנות מהפירות במשך תקופה ארוכה. אבל
מלכודת שהרבה בעלי עסקים נופלים אליה: סטייה קלה מקהל היעד האידיאלי של המוצר. סטייה שיוצרת את ההבדל בין שיווק שמביא
שושי שטיינוביץ הגיעה ל"סיבוב על המטאטא", עם תהיה ובלבול: אני הרבה זמן בתחום שלי, אבל מה אני בעצם עושה? מי
דניאל שחר הוא חונך למסוגלות וחוויות הצלחה במתבגרים צעירים. כשהוא הגיע ל"סיבוב על המטאטא", הוא טען שמגיעים אליו הלקוחות הלא רלוונטיים,
מכירים את התחושה המתסכלת הזו? זו בדיוק הדילמה איתה הגיעה ד"ר חנה גבאי ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם
תשכחו מכל שאמרו לכם על מבנה של משפך שיווקי. תתפלאו, אבל משפך שיווקי טוב, לא חייב להיות כזה שכל הלקוחות עוברים
יש לי תחושה שהפרק הזה ירגש הרבה מאוד אנשים, כי בפרק הזה נולד בידול עסקי שמצליח בו זמנית להיות גם