איך משנים קהל יעד ומשחררים לקוחות שכבר לא מתאימים לכם היום?
אופק מכבד את הלקוחות שהיו לו בעבר, הוא מכבד את האנשים שהתוכנית שלו סחפה, האנשים שהיו זקוקים לו כל כך. אבל
אופק מכבד את הלקוחות שהיו לו בעבר, הוא מכבד את האנשים שהתוכנית שלו סחפה, האנשים שהיו זקוקים לו כל כך. אבל
מה שנפלא בבידול טוב, זה שהוא גורם לשני דברים: מי שהמוצר/שירות שלכם לא נכון עבורו - לא יפנה אליכם. וזה
האם העובדה שאתם עוסקים במשהו שהוא שליחות חשובה, זה מספיק כדי לגרום לאנשים לרצות לשלם לכם או לתמוך בעשייה שלכם? לצערכם
שאלת המפתח שהניבה את תובנה מדהימה (ויש שיגידו מהפכנית) לגבי קהל היעד, ולגבי אסטרטגיית המסרים השיווקיים שצריך להפנות לקהל היעד
השיטה שלי: 90% מהזמן אני מקדישה להבנה מדויקת ומעמיקה של קהל היעד המדויק. ואז ב-10% הנותרים קורה הקסם -
מיכל כהן חי הגיעה לסיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע", עם אחת הדילמות
אזהרה - אתם עומדים להאזין לפרק ייעוץ רוויי ויכוחים, אי הסכמות ומתחים. עומר שריר, מומחה לטיפול בחרדות, הגיע ל"סיבוב על המטאטא",
אני עומדת להדגים לכם תהליך מרתק ומדהים של פיצוח בידול ומסר שיווקי אפקטיבי מאוד, מדויק, יצירתי ובולט. תהליך הפיצוח שאדגים לכם
איך משלבים תחום נוסף בעסק קיים? איך עושים את זה בלי להזניח את מה שכבר בניתם ויצרתם בעסק הקיים?
איך לפעול ברמת ההשפעה, מה ההבדל בין רמת ההצלחה לרמת ההשפעה, איך למצוא את הכאב הנסתר החבוי בנפש של הלקוחות