אסטרטגיית תוכן בסיסית ומעולה שתמיד עובדת

אחת הדרכים הכי אפקטיביות (ולדעתי גם הכי מהנות) לבנות לעצמכם שם בתחומכם, ליצור חיבור רגשי עם הקהל שלכם, ולהיחשב לסמכות בעיני קהל היעד שלכם,

היא באמצעות אסטרטגיית תוכן בסיסית אך מעולה – ליצור תוכן שמבוסס על איך אתם חושבים ואיך אתם פועלים, כאנשי מקצוע בעסק שלכם.

אז איך יוצרים אסטרטגיית תוכן כזו בצורה נכונה ובקלות? 

איך מפרקים את מה שאתם יודעים לעשות בתחום שלכם, מורידים את זה לקרקע, והופכים את זה לתוכן שיווקי מעולה שמוגש בשפה שמדברת לקהל היעד שלכם וגורמת לו להתחבר אליכם במהירות?

זה בדיוק מה שאני מסבירה ומדגימה בפרק הזה.

סיבוב על המטאטא. שעת ייעוץ שיווקי עם בעלי עסקים במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

והפעם אני מייעצת למירי דנקנר גרף, מעצבת ואדריכלית פנים המתמחה ביצירת חללים מותאמים לילדים ובוגרים מאותגרים בוויסות רגשי.