איך לעודד לקוחות לבחור תהליך קבוצתי במקום ליווי אישי?
הלקוחות רוצים מכם ליווי אישי, אבל לפעמים אתם רוצים שיבחרו בתהליך הקבוצתי, אז איך לכוון אותם לבחור בתהליך קבוצתי כך
הלקוחות רוצים מכם ליווי אישי, אבל לפעמים אתם רוצים שיבחרו בתהליך הקבוצתי, אז איך לכוון אותם לבחור בתהליך קבוצתי כך
קורה לכם שאתם מנסים לכתוב טקסט שיווקי ואתם מוצאים את עצמכם מסתבכים, כותבים שוב ושוב, מתקנים את עצמכם, מתלבטים שעות
הפעם אני מנתחת מהלך שיווקי שעשיתי עם בעלת עסק, למהלך השיווקי קראתי מכירה רכה. ואתם עומדים ללמוד את העקרונות של
למה שיחות המכירה אורכות כל כך הרבה זמן? הרי הלקוחות פונים ומבקשים פרטים, אז למה צריך לשכנע אותם כל כך? זה
אם יש פרק אחד שאתם חייבים לשמוע, זה הפרק הזה שיעניק לכם הסבר ייחודי, שלא שמעתם עד היום, על מה
פרק מיוחד לאנשים שעוסקים בתחומי היצירה והאמנות: מוסיקה, כתיבה, ציור, שירה…ועוד. על האתגרים, ההזדמנויות, והדרכים למנף את הרשתות החברתיות
מכירים את זה שאתם מסתכלים סביבכם ומרגישים שהתחום שלכם נהיה פרוץ וכל מי שרק סיים ללמוד אתמול, מכריז על עצמו
כשזה קרה לדקלה אפשטיין, היא הגיעה לייעוץ ב"סיבוב על המטאטא". את תהליך הפירוק וההרכבה שעשינו בפרק הזה, כדאי לכל אחד
יש פער ענק בין מי שאני באמת כשלקוחות פוגשים אותי אחד על אחד, לבין מה שאנשים רואים ברשתות,וזה מתסכל אותי,
יש כמה עקרונות וטקטיקות שאם תיישמו אותם, זה יאפשר לכם מקרים מסוימים לייצר קמפיין מכירה אפקטיבי שפונה ישירות לקהל קר.