מה יקרה כשתסכימו שהכל אבוד? עם יסמין מועלם
יסמין מועלם הנפלאה, בשיחה אישית עמוקה ומרתקת על יצירה, הצלחה, שליחות והשפעה. פרק חובה לכל מי שבוער בהם לממש את
יסמין מועלם הנפלאה, בשיחה אישית עמוקה ומרתקת על יצירה, הצלחה, שליחות והשפעה. פרק חובה לכל מי שבוער בהם לממש את
הבטחה מעולה היא הבטחה שמצליחה בו זמנית - גם לבטא את מה שהמוצר שלכם מבטיח, וגם למשוך את קהל היעד
היום ב"סיבוב על המטאטא", דילמה מיוחדת של תמי שני, מדריכת הורים לתינוקות. היא עובדת כשכירה במשרה חלקית ונוחה בהייטק,
תתפלאו, לא כל הלקוחות מעדיפים טיפול אחד על אחד בקליניקה. יש לקוחות שיעדיפו קורס דיגיטלי במקום טיפול בקליניקה. צריך רק
איך מוצאים את הלקוח המושלם, שגם רוצה לפתור את הבעיה, אבל גם רוצה לפתור אותה בשיטה ובאופן שאתם פותרים אותה?
איך אתם מסבירים לעולם את הייחוד שלכם? הבידול שלכם? ה-דנ.א המיוחד שלכם? קבלו הדגמה לאיך עושים את זה. זו הדגמה
הלקוחות רוצים מכם ליווי אישי, אבל לפעמים אתם רוצים שיבחרו בתהליך הקבוצתי, אז איך לכוון אותם לבחור בתהליך קבוצתי כך
קורה לכם שאתם מנסים לכתוב טקסט שיווקי ואתם מוצאים את עצמכם מסתבכים, כותבים שוב ושוב, מתקנים את עצמכם, מתלבטים שעות
הפעם אני מנתחת מהלך שיווקי שעשיתי עם בעלת עסק, למהלך השיווקי קראתי מכירה רכה. ואתם עומדים ללמוד את העקרונות של
למה שיחות המכירה אורכות כל כך הרבה זמן? הרי הלקוחות פונים ומבקשים פרטים, אז למה צריך לשכנע אותם כל כך? זה