ככה תדייקו את ההבטחה של דף המכירה שלכם
הבטחה מעולה היא הבטחה שמצליחה בו זמנית – גם לבטא את מה שהמוצר שלכם מבטיח, וגם למשוך את קהל היעד הרלוונטי שההבטחה הזו היא בדיוק מה שהוא רוצה ומחפש
נעה שלו הגיעה ל"סיבוב על המטאטא", עם דילמה לגבי ההבטחה בדף המכירה שלה.
היא לא הייתה בטוחה לגבי הניסוח של כותרת ההבטחה.
אז הדבר הראשון שעשיתי איתה היה לחדד קודם כל את ה-מה לפני ה-איך.
מה אנחנו רוצות לומר? מהי אותה הבטחה שמאוד תדבר ותקסום לקהל היעד של המוצר שלה.
החידוד הזה אפשר לנו להבין לעומק ולאפיין במדויק את קהל היעד של המוצר, ואת מה שקהל היעד הזה מחפש ורוצה.
אחרי שדייקנו את זה, כותרת ההבטחה כבר כמעט נולדה מעצמה.
סיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי לבעלי ובעלות עסקים במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".
והפעם אני מייעצת לנעה שלו, מומחית לרפואה תזונתית, האקרית של בריאות ותזונה, מייסדת ביה"ס להכשרת מטפלים ברפואה תזונתית לאור גישת הרמב"ם עם ד"ר גיל יוסף שחר ויזמת תוכנית מבריאות לנשים שסובלות מכאבים וממחלות כרוניות