הייתם בטוחים שאנשים יתנפלו על המוצר/שירות חדש שלכם, אז למה זה לא קורה?

"אם כל כך הרבה אנשים לא מבינים מה את מציעה להם, כנראה שגם את לא מבינה מה את מציעה להם"

זה מה שאמרתי לדקלה אפשטיין כשהיא סיפרה לי על הדילמה איתה היא הגיעה לסיבוב על המטאטא.

דילמה שכנראה חלקכם הגדול מכירים:

אתם יוצאים בהתלהבות עם מוצר/שירות חדש, בטוחים שאנשים יתנפלו על ההצעה שלכם…

ומגלים לאכזבתכם, שאנשים גם לא מתלהבים, וגם לא מבינים מה אתם בדיוק מציעים להם.

בנקודה הזו הרבה בעלי עסקים נוטים לעשות את הטעות הבאה: מנסים לשכנע חזק יותר את הלקוחות.

אבל כשזה קרה לדקלה אפשטיין, יועצת ואסטרטגית שיווק מנוסה, היא הבינה שבמקום לנסות לשכנע חזק ובכוח את הלקוחות, עדיף לעשות בירור כמו שצריך.

אז היא הגיעה לסיבוב על המטאטא, ועשינו  3 דברים עיקריים:

  1. הגדרנו את השירות החדש שלה, כך שדקלה עצמה תבין מה היא בעצם מציעה ללקוחות שלה

  2. הגדרנו מי קהל היעד המדויק לשירות החדש שלה

  3. גיבשנו את בסיס ההצעה השיווקית שלה לאותו קהל יעד.

את תהליך הפירוק וההרכבה שעשינו בפרק הזה, כדאי לכל אחד ואחת מכם לשמוע וליישם.