איך לא להסתבך עם ניסוחים של טקסטים שיווקיים?

קורה לכם שאתם מנסים לכתוב טקסט שיווקי ואתם מוצאים את עצמכם מסתבכים, כותבים שוב ושוב, מתקנים את עצמכם, מתלבטים שעות מול הניסוח, ולא שלמים עם מה שיצא לכם בסוף?

זלטי רוזנטל מכירה את זה היטב. בגלל זה היא הגיעה לסיבוב על המטאטא.

היא רצתה שאתן לה שיטה או עקרונות שיאפשרו לה לנסח מסרים שיווקיים בדרך קלה יותר.

אז לא תאמינו – גם נתתי לה כמה עקרונות מעולים שעוזרים בכל פעם שמסתבכים עם ניסוח של מסר שיווקי

ויותר מזה – גם יצרנו קונספט שיווקי מדויק וייחודי לקהל היעד שלה

וגם…הראיתי לה מה הסיבה האמיתית שבגללה היא מסתבכת עם הניסוחים בכל פעם.

אגב זו הסיבה שגורמת לרוב בעלי העסקים להסתבך עם הניסוח של המסרים השיווקיים שלהם.

נכון שאתם סקרנים כבר לשמוע הכל?

סיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי לבעלי ובעלות עסקים במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע",

והפעם אני מייעצת לזלטי רוזנטל, מומחית לדינמיקה זוגית ומובילה נשים לשינוי בזוגיות, במגזר החרדי והדתי.