איך לעודד לקוחות לבחור תהליך קבוצתי במקום ליווי אישי?

אם אתם מטפלים/מאמנים/יועצים וכדומה, ויש לכם גם טיפול או ליווי אישי, וגם תהליכים קבוצתיים, אתם בטח מכירים את הדילמה הזו:

לפעמים אתם רוצים שלקוחות ירכשו מכם את התהליך הקבוצתי, אבל באופן טבעי, רובם רוצים את הליווי האישי שלכם.

אז איך לכוון אותם לבחור בתהליך הקבוצתי, באופן כזה שזה יהיה אטרקטיבי עבורם?

ואיך לגרום להם להבין את הערך והיתרון של התהליך הקבוצתי על פני הליווי האישי?

זו הדילמה שאיתה הגיעה רוני רוזנס לסיבוב על המטאטא.

למען האמת, בתחילת השיחה היא הגדירה את הדילמה שלה אחרת, היא ביקשה לדעת איך להתאים ללקוחות את המוצר/שירות שהכי נכון להם

אבל ככל שהתקדמנו עם השיחה, הרגשתי שהדילמה שיותר מטרידה אותה היא איך לעודד את הלקוחות שפונות אליה, לבחור בתהליך הקבוצתי במקום ליווי אישי?

בקיצור, יש למה להקשיב,

סיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי לבעלי ובעלות עסקים במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע",

והפעם אני מייעצת לרוני רוזנס, שמלווה נשים עם חרדת נהיגה ומעלה אותן בחזרה על הכביש