ככה מגיעים למסר שיווקי מדויק ואפקטיבי מאוד

אני עומדת להדגים לכם תהליך מרתק ומדהים של פיצוח בידול ומסר שיווקי אפקטיבי מאוד, מדויק, יצירתי ובולט.

 

תהליך הפיצוח שאדגים לכם מבוסס על 4 שאלות מפתח, כשהשאלה הראשונה והמאתגרת ביותר היא:

 

מי לא הלקוח שלך?

התשובה לשאלה הזו, לא כל כך פשוטה ולא כל כך ברורה כמו שנדמה לכם.

 

תשאלו את נעמה קמינר מבורך, מטפלת, יועצת ומרצה בפסיכולוגיה חיובית, שהגיעה ל"סיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק, במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

 

היא יכולה להעיד כמה סבל וייסורים היא עברה כשהתעקשתי לחפור בשאלה הזו, ולא ויתרתי לה גם כשהיא התחננה שארפה ממנה.

 

אבל הסבל שלה השתלם, כי בסוף נולד פיצוח של מסר שיווקי מאלף ומעלף.

 

נעמה הגיעה עם דילמה שבטח תזדהו איתה  – "איך אני מגדירה את עצמי בעיני לקוחות פוטנציאליים כדי שיבינו שאני הכתובת הנכונה עבורם".

 

בפרק הזה, אתם עומדים להאזין לתהליך הפיצוח השלם,

 

כולל מהן כל 4 השאלות של תהליך הפיצוח,

 

כולל הסבל והייסורים של נעמה,

עד לסוף הטוב שבו נולד הפיצוח המבריק (וסליחה על חוסר הצניעות).