נוסעים יקרים, הרגע נחתנו בלונדון. מזג האוויר היום נפלא. אנא הישארו במקומותיכם עד לעצירה סופית של המטוס.

אז ככה. אם התכוונתם להגיע ללונדון, אתם המאושרים באדם, וכמובן שבניגוד להנחיה, אתם ממהרים לדלת היציאה של המטוס, כדי להגיע כמה שיותר מהר אל היעד. (סליחה, אתם לא עושים את זה, רק אני)

אבל!!!

אם תכננתם לנחות בפריז. מה עובר לכם בראש?
נכון, כל מה שאתם רוצים זה לצאת מלונדון כמה שיותר מהר.

זה בדיוק מה שעובר על הגולש כשהוא נוחת בדף הנחיתה שלכם.
אם הוא הקליד בחיפוש "סדנת חיתול תינוקות" – אז כשהוא נוחת בדף שלכם, הוא צריך לקבל אישור מיידי שהוא הגיע ללונדון (כלומר, לסדנת חיתול תינוקות)
ולא לדף שמקבל אותו בברכת אלוהה לבבית: "שלום שמי רוזין ותמיד אהבתי ילדים".

בניגוד לכם, שתצטרכו לחכות לפחות כמה שעות כדי לצאת מלונדון ולחזור אל היעד המקורי שלכם, לגולש לוקח בדיוק שתי שניות כדי לצאת מהדף שלכם.

אם כן, הדבר הראשון והחשוב ביותר בדף הנחיתה שלכם הוא הכותרת.
הכותרת היא הדיילת הראשית שמכריזה: הגעת ליעד, מזג האוויר היום נפלא.

הכותרת הראשית צריכה לאשר את היעד ולהבטיח תועלת לגולש.
בשביל לאשר את היעד, הכותרת צריכה לכלול את מילות החיפוש אותן הגדרתם כמובילות לדף שלכם, או את מילות המסר/הלינק הפרסומי שהוביל אליו.

התועלת צריכה להיות ברורה ומיידית. נניח: "בסדנת חיתול התינוקות של רוזין, תלמד לחתל את התינוק שלך בשלושה צעדים פשוטים".

יאללה בואו נמשיך לביקורת דרכונים
כשאתם נוחתים בנמל תעופה, אתם לא מסתובבים באופן חופשי, אלא הולכים על פי סדר פעולות מוכתב ע"י רשות שדות התעופה המקומית. משתי סיבות: לרשות שדות התעופה יש עניין להוביל אתכם כמה שיותר מהר אל היציאה, ולכם יש עניין להגיע כמה שיותר מהר אל היעד הסופי: מלון הפאר שהזמנתם מבעוד מועד במיטב כספיכם.
ולכן מזל טוב, קיבלתם מינוי חדש: אתם רשות שדות התעופה של דף הנחיתה שלכם.
אלא שאתם רשות חביבה במיוחד. אתם לא מובילים את הגולש בין כמה תחנות, אלא מקלים עליו (בכל זאת, הוא אחרי טיסה ארוכה).

ולכן הגולש שלכם יצטרך לעבור בתחנה אחת בלבד ולבצע פעולה אחת בלבד, כדי להגיע למלון שלו, למטרה שלו.

מהי אותה פעולה?
זוכרים שסיכמנו שאתם ידידותיים במיוחד והוא עייף מהטיסה?
לכן אתם מגדירים את הפעולה היחידה שעליו לבצע:

או לרכוש מכם או להשאיר לכם פרטים – זהו!!!!!!

אם החלטתם שהוא צריך לרכוש מכם, דף הנחיתה שלכם נקרא דף מכירה. ואז חלים עליו החוקים הבאים:

  • כותרת ראשית: אישור היעד והבטחת תועלת מרכזית
  • כותרת משנה: חיזוק התועלת המרכזית בניסוח אחר
  • רצוי סרטון וידיאו קצר המציג את התועלות בידידותיות ובבהירות
  • מתחת לסרטון: פירוט בנקודות של לפחות עוד שלוש תועלות
  • טקסט המחזק את התועלות ונותן את כל המידע הרלוונטי על המוצר/שירות שלכם.
  • קריאה לפעולה. הנחייה מדויקת האומרת לגולש מה עליו לעשות (הירשם כאן, הזמן עכשיו, צלצל וקבע. וכדומה)
  • חיזוקים לעידוד ההחלטה של הגולש (מכתבי תודה, לקוחות שנהנו מהשירות או המוצר.
  • קריאה נוספת לפעולה.
  • חתימה שלכם: לוגו, כתובת, טלפונים.

אם החלטתם שהלקוח צריך להשאיר לכם פרטים, יופי אז החלטתם.
אתם צריכים לתת לו סיבה לכך.הסיבה היחידה שהוא ייתן לכם פרטים היא: הבטיחו לו משהו חינמי. לא מוצר פיסי למשלוח בדואר, אלא מוצר ידע למשלוח במייל. זו יכולה להיות סדרת טיפים, כתובה או בוידיאו, או מדריך דיגיטלי להורדה.
דף כזה שנועד להשארת פרטים נקרא: דף חליבה

איך כותבים דף חליבה?

  • כותרת ראשית: אישור היעד והבטחת תועלת מרכזית
  • כותרת משנה: חיזוק התועלת המרכזית בניסוח אחר
  • מומלץ סרטון וידיאו קצר המציג את התועלות שיקבל הלקוח אם יזמין את מוצר הידע החינמי
  • מתחת לסרטון: פירוט בנקודות של לפחות עוד שלוש תועלות
  • קריאה לפעולה. הנחייה מדויקת האומרת לגולש מה עליו לעשות כדי לקבל את המוצר החינמי: הירשם בטופס הבא, לחץ על הכפתור הזה
  • טופס הרשמה לקבלת התועלות, שכולל שם ומייל בלבד.
  • חתימה שלכם: לוגו וכדומה.

וכמובן להכין מראש גם דף נחיתה שמודה לגולש ומאשר את ההרשמה.

Welcome to london