איך מפצחים בידול עסקי מבריק, מדויק ומרגש?

מה שנפלא בבידול טוב, זה שהוא גורם לשני דברים בו זמנית:

מי שהמוצר/שירות שלכם לא נכון עבורו – לא יפנה אליכם. וזה מעולה לכם.

אבל מי שהמוצר/שירות שלכם, מדויק עבורו, יחווה מיד התרגשות בלתי מוסברת, ויהיה להוט לדבר איתכם עכשיו.

רוצים דוגמה?

בפרק הזה אתם עומדים להאזין לבידול עסקי מהמרגשים, המדויקים והיפים ביותר ששמעתם.

והדבר המדהים שהרגע המדויק שבו התרחש הגילוי של הבידול המדהים, אירע בעקבות שאלה אחת מהותית ששאלתי את בעל העסק.

וברגע שזיהינו את הבידול המדויק, כל שאר הדברים התבהרו כמו במטה קסם:

פתאום היה ברור מה המסרים שצריך לייצר, איזה סגנון שיווקי צריך ליישם. הכל הסתדר כמו פאזל מושלם.

אז לפני שאתם צוללים לפרק, תכירו את יוסף לבר"ן, אדריכל.

יוסף הגיע לסיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

ואת הפרק הזה, אתם מאוד רוצים לשמוע. תאמינו לי.