איך משלבים תחום נוסף בעסק קיים?

איך משלבים תחום נוסף בעסק קיים? ואיך עושים את זה בלי להזניח את מה שכבר בניתם ויצרתם בעסק הקיים? 

לשירית ברטרנד, בעלת העסק "אימא בכושר", יש דילמה:

העסק הקיים שלה יציב עם מוצרים מבוקשים וקהל לקוחות נאמנות.

היא רוצה להוסיף ולשווק מוצר אימוני חדש שמבוסס על שיטת אימון חדשה וייחודית שעדיין לא קיימת בארץ. 

ואת כל זה היא רוצה לעשות תוך התחשבות במעט הזמן שיש לה כאימא לשלושה ילדים.

עם הדילמה הזו שירית הגיעה ל"סיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק, במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

הפרק הזה מעולה עבורכם אם אתם רוצים ללמוד איך להוסיף מוצרים/שירותים נוספים בעסק שלכם, בדרך יצירתית שתאפשר לכם לגדול מבלי לאבד את הציר של המיקוד שלכם. 

ואם תאזינו בקשב רב לפרק, תקבלו גם תובנות משמעותיות על הדרך האפקטיבית לתת מענה להתלבטויות של לקוחות בלי לעורר בהם התנגדות.

בקיצור, תקשיבו.