יצרתם שותפות עסקית? מעולה, אבל איך מסבירים את היתרון של השותפות הזו עבור לקוחות פוטנציאליים?
אם אתם מחוברים לעולם השיווק, רוב הסיכויים שאתם מכירים את דקלה ואסף אפשטיין, הפאוור קאפל של עולם השיווק.
זוג נשוי ושועלי שיווק ותיקים וחריפים, שלכל אחד מהם יש עסק עצמאי.
היא יועצת ואסטרטגית שיווק, והוא מומחה לאוטומציה עסקית והקמת אתרים ופלטפורמות שיווק.
לפני זמן מה הם החליטו לאחד כוחות גם בחיים העסקיים, ולחבר את שני העסקים שלהם לעסק אחד.
זה נשמע מעולה ואפילו מתבקש, היות והם עוסקים בתחומים משיקים ומשלימים.
אבל איך עושים את זה נכון?
ושאלת השאלות – איך מבשרים לעולם את דבר האיחוד, באופן כזה שלקוחות פוטנציאליים יבינו את הערך ואת היתרון של השותפות העסקית הזו עבורם?
כלומר, מה יוצא ללקוחות מזה שהם מקבלים את אסף ואת דקלה בחבילה אחת? (התשובה לא כל כך ברורה כמו שנדמה).
ומה עלולים להיות החששות של הלקוחות מהרעיון של לקבל את אסף ואת דקלה בחבילה אחת?
כדי לפתור את הדילמות הללו, הפאוור קאפל התייצבו ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".
כצפוי, היה מרתק, כי איתם תמיד מרתק.
ואתם כמובן, תפיקו הרבה מאוד ערך מהפרק הזה, במיוחד אם אתם חושבים על יצירת שיתופי פעולה, קבועים או חד פעמיים