בעקבות תוכנית הפעולה הזו תדעו לבצע את המהלכים הבאים:איך מחזירים לקוחות שלא שמעת מהם הרבה זמןאיך שומרים על נאמנות לקוחות לאורך שניםמהו מחזור חווית הלקוחאיך מייצרים חווית לקוחלהכיר את העולם של הלקוחלמה לקוחות עוזבים או לא חוזריםלמי מיועדת תוכנית הפעולהלמי שמחפש דרך להחזיר אליו לקוחות שהפסיקו לעבוד איתולמי שרוצה לקוחות מרוצים, ממליצים, נשארים וחוזריםפרטים טכנייםפורמט תוכנית הפעולה: וידאו מצגת אורך התוכנית: 1:24:53 שעהמחולק ל- 3 פרקים באורך של כ 30 דקות כל אחדכולל: תמלול מלא להורדה כיצד אפשר לקבל גישה לתוכנית הפעולה הזו?תוכנית פעולה זו היא אחת ממגוון תוכניות הפעולה שמחכות לךב"אוצר תוכניות הפעולה" של רוזיןניתן לקבל גישה לתוכנית פעולה זו (ולכל שאר תוכניות הפעולה)במסגרת רכישת מנוי שנתי ל"אוצר תוכניות הפעולה"המנוי השנתי מעניק לך גישה גישה פתוחה ללא הגבלה,לכל תוכניות הפעולה ומפות השיווק שלנו, במשך כל 12 חודשי המנוי שלךוגם לכל תוכניות הפעולה ומפות השיווק החדשות שיעלולאוצר תוכניות הפעולה, במשך כל 12 חודשי המנוי שלך.מחיר מנוי שנתי לכל אוצר תוכניות הפעולה הוא: 12 תשלומים שווים של 127 ש"ח כולל מע"מ (סה"כ 1524 ש"ח) כן, אני רוצה גישה לכל אוצר תוכניות הפעולה