אסטרטגיית המסרים לשיווק הכשרה לאנשי מקצוע בתחום שלכם

כשאתם רוצים לשווק הכשרה מקצועית למטפלים ומאמנים, אתם צריכים לענות לעצמכם על שתי שאלות מרכזיות:

שאלה ראשונה – מבין המטפלים והמאמנים, מיהו קהל היעד הכי מדויק לשווק לו את ההכשרה שלכם?

שאלה שנייה –  מה יגרום למטפלים ומאמנים מתוך קהל היעד הזה, לרצות להוסיף עוד כלי או שיטה לארגז הכלים הטיפוליים שכבר יש להם?

אם אתם רוצים לדעת איך עונים על שתי השאלות הללו, ואיך גוזרים מהן אסטרטגיית מסרים שיווקיים, 

האזינו לפרק הזה של "סיבוב על המטאטא",

והפעם אני מייעצת למיקי ברקל, מטפל מומחה בחרדות, טראומות ובעיות מורכבות, שמכשיר מטפלים בשיטת טיפול ייחודית ואפקטיבית מאוד.