אחד הרעיונות הכי יצירתיים ששמעתם על שימור לקוחות

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

ובפרק הזה אני מייעצת למירן בניתה,  המייסדת והמנכ"לית של חברת הלפול, אשר מחזיקה צוות של עוזרות אישיות המספקות שירותי ניהול משרד מרחוק לעסקים אשר רוצים להוריד מעצמם את כל ההתעסקות בניהול השוטף של המשרד.

תוך חמש דקות מתחילת השיחה עם מירן הבנתי שמדובר ביזמת חריפה, מרתקת ויצירתית. מירן סיפרה לי על רעיון לפרויקט שהיא מתכננת לעשות בתקופת הקורונה. הרעיון הזה נולד מתוך מטרה לשמר את הלקוחות שלה בתקופה המאתגרת הזו.

מאוד מאוד התלהבתי מהרעיון שלה. רעיון כל כך חכם, מדויק ויצירתי.

אבל הרגשתי שהאופן בו היא תכננה ליישם את הרעיון, לא ממצה עד הסוף את הפוטנציאל של הרעיון, ולא מביא לידי ביטוי את הברק שיש בבסיס הרעיון 

הצעתי למירן תוכנית יישום אחרת לרעיון שלה 

כיוון שמירן היא מסוג היזמות שקופצות ראש בלי להסס, היא התמסרה מיד…והתוצאה לפניכם בפרק הזה. 
 
———
הערה – הפרקים של עונה הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר