איך לגרום ללקוחות להתמיד עם המוצר שלך ולא לפרוש באמצע?

כשמאיה לנגר המדהימה עלתה ל"סיבוב על המטאטא", היא הייתה בטוחה שהדילמה שלה היא – איך לבנות תוכנית המשך לתוכנית הבסיס שלה.

אבל מהר מאוד אל תוך השיחה, התבהר שהדילמה האמיתית היא אחרת לגמרי. 

הדילמה נעוצה בתוכנית הבסיס עצמה.

מסתבר שרוב הלקוחות לא מתמידות לאורך זמן בתוכנית הבסיס. משהו קורה אחרי כחודש-חודשיים, שגורם להן לפרוש מהתהליך בתוכנית.

ואם כך, תוכנית הבסיס צריכה לעבור שינוי כדי שהלקוחות יתמידו ולא יפרשו זמן קצר יחסית אחרי שהן הצטרפו. 

אז מה מאיה קיבלה בשיחה הזו, (וגם אתם תקבלו אם תאזינו לפרק):

  • איך לדייק תוכנית ליווי תהליכית, כך שהלקוחות ירצו להתמיד בה לכל אורך התהליך

 

  • מהו המפתח לפיתוח תוכניות ליווי ומוצרים דיגיטליים מצליחים. המפתח שגורם ללקוחות להתמיד ולהצליח

 

  • איך עושים סקר לקוחות מדויק שמניב לכם תשובות רלוונטיות, אפקטיביות וישימות לשיפור המוצר/שירות שלכם

 

  • ועוד כמה תובנות שוות מאוד על פיתוח מוצרים, ועל איך לרתום לקוחות להצלחה עם המוצר שלכם

 

"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

והיום בפרק – מאיה לנגר, דיאטנית קלינית עם התמחות באכילה רגשית, ואישה מעוררת השראה.