מה עושים כאשר ללקוח האידיאלי שלכם אין מאפיינים חיצוניים? אתם לא יכולים להגדיר ולחפש אותו לפי גיל או מעמד כלכלי או אזור מגורים או השכלה או תחומי עניין או כל מאפיין חיצוני אחר
רגע, זה נהיה עוד יותר קשה,
גם לפי מאפיינים פנימיים אתם לא יכולים לחפש אותו כי הלקוח האידיאלי שלכם לא מודע לקשר בין המאפיינים הפנימיים שלו לבין הבעיה שמציקה לו בחיים,
ולכן הוא בכלל לא יודע שאתם יכולים לעזור לו לפתור את הבעיה.
אז מה עושים? תקשיבו לפרק הזה ותדעו.
סיבוב על המטאטא – שעת ייעוץ שיווקי לבעל/ת עסק,
ובפרק הזה אני מייעצת לדנה רחמני, מטפלת בכירה ליצירת שינויים בחיים בעזרת נ.ל.פ, ובין היתר מתמחה בטיפול בחרדות, טראומות, ודימוי עצמי נמוך.
מילה שלי – מחכה לכם פרק מדהים. יאללה בואו נתחיל