איך יוצרים מוצר כניסה שהוא גם רווחי עבורכם, וגם נותן מענה לאנשים שלא זקוקים למוצר הליווי המתמשך שלכם?
תשכחו מכל שאמרו לכם על מבנה של משפך שיווקי.
תתפלאו, אבל משפך שיווקי טוב, לא חייב להיות כזה שכל הלקוחות עוברים בו את כל השלבים – קודם מוצר זול, אחר כך מוצר ביניים ואחר כך מוצר יקר.
יש מודל אחר של משפך שיווקי – מודל שמכניס לכל סוג מוצר את הלקוחות הרלוונטיים לאותו מוצר.
זה אומר שיש לקוחות שיתאימו ישר למוצר היקר והמתמשך, מבלי שיצטרכו לעבור במסלול של מוצר זול ומוצר ביניים.
ויש לקוחות שמתאימים רק למוצר כניסה, ולא ימשיכו בהכרח הלאה לשאר המוצרים שלכם,
ועדיין הם לקוחות מעולים עבורכם.
רוצים דוגמה? רוצים להבין איך זה עובד? איך בנוי מוצר כניסה טוב (והוא ממש לא חייב להיות מוצר זול מדי) רוצים לדעת איך מייצרים ומשווקים מוצר כניסה כזה?
וולקאם. תקשיבו לפרק החדש של "סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".
והפעם אני מייעצת לרותם ישראלי, יזמית חריפה, הבעלים והמנכ"לית של "אני על זה – שירותי משרד לעסקים מבריקים".