איך יוצרים דד ליין למוצר שאין לו דד ליין

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

ובפרק הזה אני מייעצת לאלי כהן הידוע גם כאלי הדרקון, מאסטר בצ'י קונג ומייסד "דרך הדרקון" לבריאות, חיוניות ועוצמה.  לאלי יש קורס מעולה שמבוסס על הידע והכלים של תורת המזרח לשיקום מכאבי גב ופרקים

יש רק אתגר אחד – הקורס הוא מה שנהוג לכנות בשיווק – מוצר "ירוק עד", כלומר אפשר להצטרף אליו מתי שרוצים בכל רגע נתון, ולכן אין דד ליין שגורם לאנשים להזדרז ולהירשם.

אז איך משווקים מוצר בלי דד ליין? איך מניעים אנשים לקבל החלטה כשאין להם סיבה להזדרז לקבל החלטה דווקא עכשיו, הרי אפשר להצטרף מתי שרוצים והמחיר נשאר אותו מחיר…אז מה בוער

על זה בדיוק אנחנו מדברים בפרק הזה…האם הצלחנו לפתור את האתגר? תקשיבו ותדעו
———- 
הערה – הפרקים של עונה הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר