ונפתח בשאלה
נניח שהייתם קובעים פגישה עם לקוח פוטנציאלי גדול שיכול להניב לכם הכנסה יפה,
האם הייתם מגיעים לפגישה מבלי להכין את עצמכם מראש?
האם הייתם מתייצבים אצלו במשרד וסומכים רק על חוש האילתור שלכם?
סביר להניח שלא.
סביר להניח שהייתם מכינים את עצמכם כראוי:
לומדים את הצרכים של הלקוח, מכינים תכנית פעולה,
מתכננים את הדברים שאתם הולכים לומר, כך שיציגו את היכולות שלכם באופן הטוב ביותר,
בקיצור, הייתם עושים הכל כדי להבטיח שהלקוח הפטנציאלי יסגור אתכם את העסקה.
צודקים, זה מעשה אחראי מאוד שאתם צריכים לעשות עבור העסק שלכם,
אז תסבירו לי:
איך זה שכל כך הרבה בעלי עסקים אחראיים ואינטליגנטים,
קמים בבוקר ומבזבזים שעות בפייסבוק מבלי שתהיה להם תוכנית פעולה מסודרת?
חשוב להבין:
בעל עסק שמנסה לפעול בפייסבוק ללא תוכנית עבודה מתוכננת ומוגדרת,
שורף שעות בפייסבוק על נסיונות סרק של שיווק חסר תועלת
ובעצם מגיע לפגישה הגורלית עם הלקוח הפוטנציאלי – לא מוכן בכלל!
כבר ברור שהשיווק הכי אפקטיבי בעידן האינטרנט
זה שיווק באמצעות תוכן
וכולם כבר יודעים שמומלץ לשלב את התוכן שלכם גם בפייסבוק
כדי לייצר אינטראקציה ושיחה…
אבל שיווק אפקטיבי באמצעות תוכן
שמשלב גם פעילות בפייסבוק, (אבל לא רק)
זה לא העלאה אקראית של מאמרים, סטטוסים, סרטונים או הזמנות לסדנאת שונות.
זה גם לא דפי נחיתה באיטרנט, זה הרבה יותר מזה.
שיווק אפקטיבי באמצעות תוכן זו אסטרטגיה כוללת ומתוכננת
של בניית עולם תוכן שלם על פי המטרות של העסק, קהל היעד שלכם, סוגי התוכן הרלוונטיים,
איפה מפרסמים, באיזו תדירות ועוד ועוד
ופעילות התוכן שלכם בפייסבוק,
אנה פעילות תלושה שעומדת בפני עצמה.
היא צריכה להיות חלק מתוכנית תוכן כוללת,
שמשרתת את מטרות התוכנית וניתנת למדידה.
אחרת, כמו שאומרת הכותרת שנועדה להכניס אתכם לכאן:
השיווק בפייסבוק לא עובד, חבל על הזמן שלכם.