איך לשווק מוצר/שירות מוזל, בלי לפגוע במוניטין ובמכירות של המוצר/שירות היקר שלכם?

והאם אפשר לשווק את המוצר הזול יותר לאותו קהל שכבר מכיר אתכם ואת המוניטין היוקרתי שלכם, מבלי שזה יוזיל את השם שלכם, או שאולי עדיף לפנות לקהל יעד חדש?

תכירו את דבי שור אליאסי, אדריכלית ומעצבת פנים שמתכננת דירות ובתים ללקוחות בעיקר מחו"ל שרוצים בית בישראל.

דבי עלתה ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

היא הגיעה בדיוק כדי לפתור את הדילמות הללו.

לדבי יש שם ומוניטין כאדריכלית ומעצבת פנים שעושה פרויקטים שנחשבים ליוקרתיים, בעיקר עבור לקוחות מחו"ל. 

יש לה קהל עוקבים שמעריך מאוד את המוניטין המקצועי שלה וגם מפיק המון ערך מהתכנים החינמיים המעולים שהיא מפיצה ברשת.

ועכשיו ביחד עם שותפה עסקית, הן יוצאות במיזם חדש, שהוא סוג של קורס דיגיטלי מושקע מאוד, בשפה האנגלית, שנמכר במחיר של כמה עשרות דולרים בלבד.

אז איך מוכרים את הקורס המוזל מאוד בלי לפגוע במוניטין ובמכירות של השירות היוקרתי שלה?

האזינו לפרק ותדעו.

ודבי כדרכה, כבר מסתערת על יישום מושלם של מה שייעצתי לה לעשות.