איך לבטא בעוצמה בטקסט השיווקי שלך את הכאב של הלקוחות שלך?

איך להבין, אבל באמת להבין את הכאב של הלקוחות שלך, ולבטא את זה בעוצמה בטקסט השיווקי שלך,

כך שהלקוחות ירגישו שהם נותנים בך אמון מלא וירצו לבחור דווקא בך כדי לפתור את הכאב שלהם?

הפרק הזה עומד לפתוח לכם את הראש…ואת הלב.

אורית רוזן, מומחית להובלת תהליכי שינוי ומפתחת שיטת פשוט לישון, הגיעה ל"סיבוב על המטאטא" שעת ייעוץ שיווקי במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

יש לה רזומה מקצועי מדהים. היא תותחית בתחומה,  אבל הטקסט השיווקי שהיא כתבה, כל כך לא משרת אותה.

אז ניתחנו את הטקסט השיווקי שלה,

ובעיקר הראיתי לה איך להיכנס לראש של הלקוחות הרלוונטיים ואיך לבטא את זה בעוצמה בטקסטים השיווקיים שלה.

כמו שאמרתי, הפרק הזה עומד לפתוח לכם את הראש…ואת הלב.

אתם ממש רוצים להאזין לזה…וליישם את זה בטקסטים השיווקיים שלכם