איך למשוך את הלקוח הכי מדויק שבשל לקנות מכם? לימדו אתכם שהלקוח הכי מדויק והכי בשל לקנות מכם, הוא הלקוח שרוצה לפתור את הבעיה שלו.טעות.האמת היא שהלקוח שהכי בשל לקנות מכם, הוא הלקוח שרוצה לפתור את הבעיה שלו, בשיטה או באופן שאתם פותרים את הבעיה.רוב המטפלים/מאמנים/יועצים, מפספסים את העניין הזה, וזה גורם לשיווק שלהם להיות קשה במיוחד.אז איך מוצאים את הלקוח המושלם הזה, שגם רוצה לפתור את הבעיה, אבל גם רוצה לפתור אותה בשיטה ובאופן שאתם פותרים אותה?ולא פחות חשוב, איך מסבירים את השיטה שלכם, כך שהלקוח המדויק יבין שזו הדרך הכי מתאימה לפתור את הכאב שלו?שאלה מצוינת. ואם אתם רוצים גם לקבל תשובה מצוינת,האזינו לפרק החדש של "סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי לבעלי ובעלות עסקים, במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".והפעם אני מייעצת לתומר מילר, מטפל בחרדות לפרקים נוספים בתוכנית לרישום באימייל לקבלת עדכונים על כל פרק