איך משנים קהל יעד ומשחררים לקוחות שכבר לא מתאימים לכם היום?
יום אחד הוא התעייף מלהיות גורו.
לפני כ- 6 שנים הוא יצא בתוכנית שעוררה באזז עצום ברשת.
לתוכנית קראו "ניקוי רעלים רוחני". והיא סחפה בעוצמה קהל גדול של אלפי אנשים בארץ ובעולם.
רבים ראו בו את המושיע הגדול לחיפוש הפנימי שלהם. האדם שיעניק להם חיזוקים לאהבה עצמית ולערך העצמי שלא הצליחו לחוש.
וזה התאים לו להיות המושיע. זה ענה על צורך פנימי שלו וזה חיזק את תחושת הערך העצמי שלו.
אבל היום זה כבר לא התאים לו.
אז הוא הגיע ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".
תכירו את אופק אשכנזי, שביקש להתייעץ על דילמה רגישה:
אופק מכבד את הלקוחות שהיו לו בעבר, הוא מכבד את האנשים שהתוכנית שלו סחפה, האנשים שהיו זקוקים לו כל כך.
אבל הוא עבר שינוי. והיום הוא רוצה קהל אחר, עם מאפיינים אחרים, קהל שמתאים למי שהוא כיום. קהל שפחות זקוק להישען על אופק המושיע.
אז איך משנים קהל יעד? ואיך עושים את זה מתוך כבוד לקהל היעד הקודם, שאולי כבר לא מתאים לכם?
מה עושים אם עדיין מגיעים אליכם לקוחות שפחות מתאימים לכם היום?
יש מצב שהתשובות יפתיעו אתכם ואפילו ירגשו אתכם.
מזמינה אתכם להאזין לפרק החדש והמרתק של הפודקאסט.