איך ליצור תוכן שיווקי שמדבר בול לקהל היעד המדויק שלכם?

בפרק הזה אתם עומדים להאזין להדגמה מעולה שבה אני מפתחת בנק רעיונות לתוכן שיווקי מדויק ואפקטיבי. 

אני עושה את  זה על פי שני עקרונות יסוד ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי:

עיקרון 1 – זיהוי מדויק של קהל היעד והבנה מעמיקה של המאפיינים של אותו קהל יעד 

עיקרון 2 – ניתוח והבנה של הכאבים/רצונות/צרכים של קהל היעד הזה

התוצאה – יצירת בנק רעיונות לתוכן שיווקי מעולה וקולע

את כל זה אני עושה עבור ועם חדוה אלה לב, מאמנת זוגית לזוגיות פרק ב' בגילאי 50 ומעלה.

חדוה הגיעה ל"סיבוב על המטאטא" , שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

היא יצאה עם בנק רעיונות מדויקים ליצירת תוכן שיווקי לקהל היעד שלה,

ואם תאזינו לפרק, אתם תצאו עם בנק תובנות מעשיות ליצירת תוכן שיווקי לקהל היעד שלכם