איך להסביר לאנשים שמכירים אתכם, מה אתם בדיוק עושים בעסק שלכם?

האם האנשים שמכירים אתכם, בכלל יודעים מה אתם עושים בעסק שלכם?

יש סיכוי גדול שכמו הרבה בעלי ובעלות עסקים קטנים, אתם מוקפים באנשים שמכירים אתכם, בעולם האמיתי וברשת החברתית, 

אבל הם לא ממש יודעים או מבינים, מה אתם עושים תכל'ס בעסק שלכם, ולאיזה לקוחות אתם פונים.

וזה מבאס כי זה אומר שבקרב האנשים שמכירים ומקיפים אתכם, יש כנראה הרבה לקוחות פוטנציאליים שבכלל לא ישקלו לפנות אליכם כי הם לא מבינים שאתם הכתובת עבורם.

זה גם אומר שהם לא יפנו אליכם חברים שלהם, בדיוק מאותה סיבה – הם לא יודעים שאתם המענה לבעיה/צורך של החברים שלהם.

אז מה עושים?

אם גם אתם מסתבכים בלהסביר את מה שאתם עושים,

תקשיבו לפרק, ותיישמו את התהליך המובנה (כולל שאלות המפתח) שעשיתי עם דאסי נוי שהגיעה להתייעץ איתי בדיוק על הדילמה הזו.

סיבוב על המטאטא. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע". ובפרק הזה אני מייעצת לדאסי נוי, בעלת העסק "להפוך ידע לכסף".