מ-4000 ש"ח בחודש ל-34,000 ש"ח בחודש, בזכות הפרק הזה

חודשיים אחרי שהתקיימה שיחת הייעוץ הזו שאתם עומדים להקשיב לה, קיבלתי אימייל מבעלת העסק שאני מייעצת לה בפרק הזה. 

וזה מה שהיא כתבה לי:

"היי רוזין יקרה, עשיתי (כמעט) כל מה שאמרת, לגבי שינויים באתר, 

יש לי עדיין מה להוסיף, אבל…

בחודש מאי, עם ביטחון בדף ובאופן בו הוא מציג את המוצר, יצאתי עם קמפיין פייסבוק,

והקלפים הכניסו…את יושבת?

34,000 שח!! בחודש! 

בחודשים לפני כן הם הכניסו אולי 2000 ש"ח , או 4000 ש"ח  בחודשים טובים

איזה טירוף! 

יש לי עדיין לשפר את הקמפיינים הממומנים, ולהמשיך עם ההנחיות שנתת לי לגבי דף הנחיתה,

אבל את קולטת? השיחה איתך הייתה אחת ההחלטות העסקיות הטובות ביותר שלקחתי

תודה רבה, אין עליך. זיהית בול את הנקודה שמנעה רכישות

טלי ויטנברג"
———–

אתם בטח רוצים כבר להאזין לפרק עם הדילמה של טלי ויטנברג.

לפני כן, בקצרה הפרטים על טלי והדילמה שלה:

טלי הגיעה ל"סיבוב על המטאטא" כדי להתייעץ לגבי השיווק של ערכת הקלפים "אפשרויות נפתחות", ערכת קלפים שהיא פיתחה עבור נשים

בשיחה התמקדתי איתה על האתגר הכי נפוץ למרבית בעלי העסקים הקטנים:

לא יודעים להסביר את המוצר, ולכן הלקוח לא מבין מה רוצים ממנו

בקיצור, תקשיבו לפרק. יש לי תחושה שתלמדו מזה המון