איך למצוא את המסר השיווקי המדויק שלך?

השיטה שלי –  90% מהזמן אני מקדישה להבנה מדויקת ומעמיקה של קהל היעד המדויק. ואז ב-10% הנותרים קורה הקסם – נולד מסר שיווקי מדויק ואפקטיבי.

רוצים להבין איך זה קורה בפועל?

מוזמנים להקשיב לפרק הזה שבו אני מדגימה איך אני סוללת את הדרך לפיצוח מסר שיווקי מדויק ואפקטיבי.

והפעם אני עושה את זה עם גיתאי נוה, הבעלים של חברת "סוויץ בראש".

גיתאי הגיע לסיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

הוא משיק קורס פרונטלי חדש לבעלי רכבי 4X4, והוא רוצה לחדד ולהבין מה עולם המסר השיווקי שצריך להיות לקהל היעד של הקורס.

גיתאי התמסר לתהליך שהובלתי אותו בשיחה,

ואז קרה הקסם – המסר השיווקי המדויק של הקורס, נולד.

תקשיבו. פשוט תקשיבו לפרק הזה.