מה עושים כשהתחום שלכם מוצף בכל מיני "מומחים" שמבטיחים הרים וגבעות?
מכירים את זה שאתם מסתכלים סביבכם בתחום שלכם ובא לכם לצרוח מרוב תסכול?
אתם מסתכלים מסביב ונדמה לכם שבשנים האחרונות, התחום שלכם נהיה פרוץ וכל מי שרק סיים אתמול לימודים של 3 חודשים, כבר מכריז על עצמו כגדול המנטורים, כדבר הגדול הבא, עם הבטחות מפה ועד להודעה חדשה.
וזה משגע אתכם כי אתם יודעים כמה אתם השקעתם וכמה אתם פועלים בסטנדרט מקצועי מאוד גבוה ובאחריות מאוד גדולה כלפי הלקוחות שלכם.
ואתם גם חוששים שאותם "מומחים" מטעם עצמם עלולים להזיק ללקוחות ולעשות זילות של התחום שלכם.
אם אתם מכירים את התחושה הזו, אתם ממש לא רוצים לפספס את הפרק הזה של ״סיבוב על המטאטא״ כי זה באמת פרק יוצא דופן.
לימור מלול הגיעה בדיוק עם הדילמה הזו ל״סיבוב על המטאטא״.
היא הגיעה עם הזעם והתסכול והרצון לטלטל את כולם ולנער את השוק,
ומה שקרה זה דבר מדהים.
זה יישמע אולי שחצני, אבל אני באמת מתגאה ומתלהבת ממה שעשיתי איתה
לקחנו את הזעם ואת הרצון לטלטל את השוק…והצעתי לה משהו שהוא טוויסט מאוד ייחודי באופן שבו אפשר להתבונן ולפתור את הדילמה הזו.
עשינו היפוך מאוד מעניין שאתם ממש תאהבו לשמוע ואולי גם ליישם אצלכם.
אז קבלו את הפרק החדש של ״סיבוב על המטאטא״, שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק, והפעם אני מייעצת ללימור מלול.