איך משווקים מוצר פיזי שהלקוחות נדרשים לעשות בו תהליך אימוני עצמאי?

האם אתם מוכרים מוצר או תהליך?

איך מוכרים מוצר פיזי שהוא בעצם תהליך אימוני?

הרבה מאוד עסקים בתחום הטיפול והאימון, מפתחים גם מוצרים פיזיים שהם בעצם תהליך אימוני/טיפולי עצמי. 

אחד המוצרים הנפוצים בתחום הוא ערכת קלפי אימון.

רחלי שטיינר, מאמנת רגשית לרווחה עסקית, פיתחה בדיוק ערכה כזו.

ערכה איכותית, מרתקת ומדהימה שנקראת "זה כן העסק שלך", הכוללת חוברת עבודה וערכת קלפים, לבעלי עסקים שרוצים לעשות עבודה עצמית לצמיחה אישית ועסקית.

רחלי מצאה את עצמה עם דילמה מאתגרת: 

איך משווקים מוצר פיזי שהלקוחות עובדים איתו באופן עצמאי אבל נדרשים לעשות בו תהליך אימוני?

ואיך מוודאים שהלקוחות יצליחו לבצע את התהליך האימוני של הערכה, בלי עבודת ליווי צמודה של מאמנת?

אז היא הגיעה לסיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע"

וזה בדיוק הפרק שאתם עומדים להאזין לו עכשיו.

רחלי יצאה מאוד מרוצה מהשיחה.

יש לי תחושה שגם אתם תאהבו את הפרק הזה.