מהו העיתוי הנכון ביותר לבקש מאנשים כסף?
האם העובדה שאתם עוסקים במשהו שהוא שליחות חשובה, זה מספיק כדי לגרום לאנשים לרצות לשלם לכם או לתמוך בעשייה שלכם?
לצערכם לא. זה לא מספיק.
ישנם שלושה גורמים מהותיים שישפיעו על היכולת שלכם לרתום אנשים לשליחות שלכם ולגרום להם לרצות לתרום מכספם ו/או מזמנם.
שלושת הגורמים הללו הם: עיתוי הפנייה שלכם אליהם, אופן הפנייה שלכם ותוכן הפנייה שלכם.
זה לא מקרי שעיתוי הפנייה מופיע ראשון. כי אם העיתוי לא נכון, גם תוכן מנוסח באופן מבריק, לא יעשה את העבודה.
אז מהו העיתוי הנכון לרתום אנשים לשליחות שלכם?
בדיוק על זה (וגם על אופן הפנייה ותוכן הפנייה) דיברתי עם רומי שחורי, מנכ"לית עמותת לה"ב, העמותה למען הפגים בישראל.
רומי שחורי הגיעה לסיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".
הדילמה של רומי – איך מעודדים הורים לפגים (בהווה או בעבר) לתרום מכספם ו/או מזמנם למען עמותת לה"ב.
תאמינו לי, השיחה הזו תרתק אתכם, ותלמד אתכם הרבה מאוד, גם אם אתם לא מנהלים עמותה התנדבותית.
וחוץ מזה, להקשיב לרומי שמגויסת כל כך לשליחות נפלאה כל כך – זה פשוט מעורר השראה.