איך למכור קורס הכשרה/העשרה לאנשי מקצוע בתחום שלכם?
אחד מכיווני הצמיחה העסקית של מאמנים מטפלים, יועצים ומאמנים, שכבר מנוסים בתחומם, הוא ההחלטה ליצור מוצר פרימיום שהוא קורס שמיועד להכשיר אנשי מקצוע חדשים בתחום, או להעשיר בכלים ובידע נוסף, אנשי מקצוע שכבר עובדים בתחום.
ההצלחה במכירת קורס כזה, מבוססת על היכולת שלכם לתת מענה אפקטיבי על השאלה הכי חשובה ורלוונטית לקהל היעד:
מה כבר יש לכם לחדש לאנשי מקצוע שיגרום להם לרצות להשקיע זמן וכסף כדי ללמוד דווקא מכם?
איך משקפים את הסמכות והניסיון שלכם כך שאנשי מקצוע ירצו ללמוד ולקבל דווקא מכם כלים או ידע שלדעתכם חסר להם?
איך לגרום להם להבין שאתם מציעים להם ידע וכלים חדשים ונוספים על מה שהם כבר יודעים וכבר רכשו בעבר.
בדיוק על הנושא הזה הגיעה גילי יגר ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".
גילי יגר, מייסדת ומנהלת מרכז מחקר פיתוח והדרכה למורים לנגינה ולנגנים, יצרה קורס/תוכנית ליווי למורים לנגינה.
אז איך היא משכנעת אותם שיש לה מה לחדש להם כך שהם ירצו להצטרף לתוכנית הליווי שלה?
תקשיבו לפרק ותדעו.