איך מוכרים לקהל קר שלא מכיר אתכם ולא נחשף לתכנים שלכם?
כן, סביר להניח שאתם יודעים שזה לא מומלץ, אבל אתם מתעקשים.
אתם רוצים קיצור דרך, אתם רוצים כרגע למכור לקהל קר, לאנשים שלא מכירים אתכם.
אין לכם זמן או רצון לעשות את כל התהליך המקובל והידוע בשיווק – לחמם קהל, לתת טיפים ותוכן חינמי וזומים וובינרים ולייבים –
וכל הדברים הללו שמטרתם לגרום לקהל היעד להכיר אתכם, לסמוך עליכם, ואז בהמשך לרכוש ממכם.
כאמור אין לכם זמן או חשק לעשות את כל זה,
אז האם זה אפשרי? האם אפשר לעשות קמפיין לקהל קר, ושזה יניב פניות ומכירות?
תתפלאו, אבל כן.
יש כמה עקרונות וטקטיקות שאם תיישמו אותם, זה יאפשר לכם במקרים מסוימים לייצר קמפיין מכירה אפקטיבי שפונה ישירות לקהל קר.
רוצים דוגמה? רוצים שאפרט לכם ואדגים איך עושים את זה?
מעולה. תקשיבו לפרק הזה שבו אני מייעצת לרן מזר, יזם בתחום החינוכי,
שזו בדיוק הדילמה איתה הגיע לסיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי עם בעלי עסקים במסגרת הפודקאסט נולדנו להשפיע.