איך לדבר באופן מדויק לקהל היעד שלכם כך שהוא יבין שאתם הכתובת המדויקת עבורו?

כדי לענות על השאלה הזו צריך קודם כל לדייק עד רמת המיקרו, את שאלת הבסיס- מיהו קהל היעד המדויק שלכם?

להגדיר קהל יעד מדויק עד רמת המיקרו זה אומר לרדת לרזולוציה של הבנת נפש הלקוח/ה לפרטי פרטים, ולהבין איך הרבדים הללו באים לידי ביטוי בחיים שלהם.

זה בדיוק התהליך שעשיתי עם חגית סימן טוב שהגיעה לסיבוב על המטאטא, שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".

חגית, שיש לה סיפור חיים מרתק ומעורר השראה, מלווה אנשים בתהליך שינוי באמצעות שינוי הסיפור הפנימי שלהם.

היא הגיעה כדי לדייק את האופן בו היא "מדברת" את הטקסטים השיווקיים שלה,

אז התחלנו בלדייק את קהל היעד עד רמת המיקרו,

וככה נולדו כיוונים של טקסטים מאוד מדויקים, 

ואפילו… תוך כדי השיחה נולד לנו מוצר קטן נוסף שהיא יכולה להציע ללקוחות שלה.

מוזמנים להאזין לפרק וליישם גם בעסק שלכם