איך כותבים סילבוס של קורס, כך שזה יעשה עבורכם 80% מהעבודה השיווקית של הקורס?

סילבוס כתוב טוב, הוא חלק בלתי נפרד מתוכן שיווקי אפקטיבי מאוד.

כשלקוח פוטנציאלי קורא סילבוס שנכתב נכון מבחינה שיווקית, זה כבר עושה לפחות 80% מהעבודה השיווקית – מעורר בלקוח רצון להצטרף לקורס.

אחת הטעויות הנפוצות בכתיבת סילבוס, היא נקודת המבט שלכם.

אתם כותבים את הסילבוס מנקודת המבט שלכם כיוצרי הקורס, כמעבירי התוכן, כיודעי הידע, וזה מביא איתו הרבה הנחות יסוד מוטעות שאתם מניחים לגבי קהל היעד.

לעומת זאת סילבוס אשר כתוב מעולה ועושה עבורכם עבודה שיווקית אפקטיבית, נכתב מנקודת המבט של הלקוח

וכשאני אומרת "נקודת מבט של הלקוח", אני לא מדברת על כאבי הלקוח, אלא על זווית אחרת לגמרי.

מהי הזווית הזו ואיך מיישמים את זה בתכל'ס על הסילבוס שלכם?

תגידו תודה לאמילי בירן, שהגיעה ל"סיבוב על המטאטא" כדי להתייעץ בדיוק על הנושא הזה.

אמילי בירן היא מטפלת זוגית, מדריכה מוסמכת ומכשירת מטפלים בשיטת EFT שנחשבת לשיטת טיפול מובילה בעולם.

היא רוצה לשווק את הקורס שלה להכשרת מטפלות זוגיות בשיטה.

אז איך עושים את זה עם סילבוס מנצח?

מוזמנים להאזין לפרק החדש של "סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".