איך יודעים מהו המסר הכי חשוב לשים בכותרת של טקסט שיווקי?
רוב הסיכויים שכשאתם מתיישבים לנסח טקסט שיווקי לדף המכירה או לאתר שלכם, אתם נתקלים באתגר הזה:
יש לכם כמה מסרים שאתם רוצים לומר, ואתם מרגישים שכולם חשובים באותה מידה וכולם צריכים לקבל את אותה עוצמה.
וסביר להניח שאתם עושים את הטעות הרווחת:
מנסים להגיד הכל באותה עוצמה, מנסים "לצעוק" את כל המסרים באותו ווליום, כדי שהלקוחות ירגישו שכל מה שאתם אומרים להם בטקסט – זה חשוב באותה מידה.
ופה אתם מסתבכים, כי זה בלתי אפשרי וזה גורם לכם לפספס ולעמעם את העוצמה של המסר והטקסט השיווקי שלכם.
אז מה עושים?
אומרים תודה לקיריל קרבצוב, שהגיע בדיוק עם הדילמה הזו, ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".
קיריל, בחור מדהים שמאמן נשים מעל גיל 40 לזכות בגוף שלהן מחדש, עושה עבודה מעולה בתחומו, מבין היטב את הלקוחות שלו,
אבל לא מצליח להגדיר בדיוק את הדבר המרכזי שהוא רוצה לומר ללקוחות הפוטנציאליות, כי יש לו הרבה מה לומר להן…והכל חשוב.
אז איך יודעים מהו המסר הכי חשוב לשים ככותרת של טקסט שיווקי?
תקשיבו לפרק. מבטיחה להם שיהיה לכם מהנה, מרתק ואפקטיבי.
וגם תגלו מהו המסר המדויק שהצלחנו לבחור לקיריל