דבר ידוע הוא שהדרך הכי הכי אפקטיבית
להגדיל את אחוזי הפתיחה וההיענות של המסרים השיווקיים שלנו,
זה לכתוב את המסרים כך שהלקוח מאוד ישתוקק לפתוח, לקרוא
וכמובן ישתוקק לפנות אלינו ולקנות מאיתנו.

אבל כדי שזה יקרה, הלקוח חייב להיות בטוח
שמה שאנחנו מוכרים זה בדיוק מה שהוא מחפש.

עד כמה בדיוק?
בדיוק כמו שהוא מנסח לעצמו בראש, את הבעיה/כאב/תשוקה שלו.

אז איך יודעים איך הוא מנסח לעצמו?
טוב ששאלת כי אני כבר לא יכולה להתאפק.
אז הנה 2 שיטות פשוטות ומדהימות – פשוט לבצע אותן בדיוק כלשונן.

שיטה א' – שלב ראשון
בעידן שלנו רוב הלקוחות שלנו מחפשים אותנו ב…גוגל
ולכן גוגל יודע הכי טוב כיצד הוא מנסחים את הבעיה/כאב/תשוקה שלהם
כי זה מה שהלקוחות עושים כל הזמן בגוגל:
כותבים בדיוק את מה שהם מחפשים.

אז עכשיו תראו איך לנצל את המידע הזה לטובתכם:

  • כנסו לתיבת החיפוש של גוגל
  • כתבו משפט חיפוש: איך לעשות משהו שקשור במוצר שלכם
  • אל תסיימו את המשפט לגמרי כדי שגוגל ישלים עבורכם את המשפט תיכף תראו צילום מסך שהכנתי לכם – ותבינו
  • שימו לב לרשימת האפשרויות שגוגל משלים – ותבינו כיצד הלקוח מנסח את הבעיה וכיצד הוא מחפש אתכם
  • גוגל משלים את המשפט על פי כמות החיפושים הגדולה ביותר, כך שלא רק תדעו כיצד הלקוח מחפש אתכם, גם תדעו באיזה ניסוח הוא מחפש אתכם הכי הרבה!

הנה דוגמה שעשיתי עבורכם:
כתבתי בגוגל את המשפט: איך כותבים דף
וגוגל השלים עבורי את הרשימה, כשהמילה הראשונה שהוא מציע היא: דף נחיתה!

דף נחיתה

שיטה א' – שלב שני
יקיריי, לא סיימנו, הטוב עוד לפניכם.

  • לאחר שכתבתם את משפט החיפוש שלכם בגוגל, כנסו לדף התוצאות שהוא מציג לכם.
  • בדף התוצאות – חפשו תוצאות שקשורות לפורומים וקהילות.
  •  הסבר: פרומים וקהילות זה בעצם ריכוז של אנשים שיש להם תשוקה/כאב/בעיה משותפים. מה שהם עושים בפורומים ובקהילות – הם מדברים על זה, מתייעצים ושואלים על זה.
  • כל מה שאתם צריכים לעשות: זה להיכנס ולקרוא את השאלות שלהם, לקרוא כיצד הם מנסחים את הבעיות שלהם, על מה הם שואלים וכדומה.
  • תעשו לעצמכם טובה – אל תכנסו לתשובות של המומחים שעונים להם כנסו לשאלות של המשתתפים בפורומים – זה המידע היקר עבורכם, כי הם כותבים בדיוק במילים שלהם את מה שכואב להם.
  • מה אתם עושים עם כל המידע הזה?

משתמשים בניסוחים של הלקוחות למסרים שלכם,
כותבים מאמרים שהכותרת שלהם היא בדיוק השאלה של הלקוח
ואפילו המצטיינים מביניכם – יכולים לפתח עוד מוצרים מותאמים בדיוק לתשוקות הלקוח.
עכשיו נראה מי לא יקרא את המסרים השיווקיים שלכם!

במאמר ההדרכה הבא אכתוב לכם על השיטה השנייה והמעולה לא פחות.

אבל בינתיים – על 7 מרכיבי הפלא של דף המכירה- כבר שמעתם?

כי זו אחת ההדרכות הכי שוות שאני הולכת לתת בכנס "לכתוב כדי למכור",
הנה ההדרכות שמחכות לכם בכנס הכי הכי השנה:

  • הדרכה מפורטת בה אתן לכם נוסחה מדויקת לבניית תוכנית כתיבה לכל השנה שלכם. תדעו בדיוק מה לכתוב ומתי ללקוחות שלכם – כדי להניע אותם בדרך לרכישה
  • 7 מרכיבי הפלא של דף המכירה – שיקפיצו את דף המכירה שלכם לתוצאות חדשות
  • איך כותבים תסריט מכירה יצירתי – תקבלו נוסחה מדויקת
  • איך עושים שיווק יצירתי שגורם ללקוחות להפיץ אתכם ומגדיל את הרשימה שלכם באותו הזמן? גם כאן – אני הולכת לתת לכם את השיטה מ' – ת'
  • אתם תקבלו ממני מודל לבניית סיפור שיווקי שתוכלו לרוץ איתו לאורך כל השיווק שלכם – ותאמינו לי – זה מודל שעובד!
  • איך מפתחים את הקול האישי הייחודי שלכם בכתיבה, ואיך משלבים בין הייחוד שלכם לנוסחאות מכירה שעובדות?
  • כמובן – אחריות מלאה על הכנס: "לא טוב- לא כסף"
  • תהיו יחד עם עוד 200 בעלי עסקים כמוכם – הזדמנות לנטוורקינג מדהים
  • וכבר כמעט 100 בעלי עסקים שריינו מקום בכנס
  • את כל ההדרכות אני מעבירה – כל היום אני איתכם לתת לכם את הכי טוב שאפשר
  • חבילת בונוסים – בונבוניירה!
  • וכרגע ולמספר ימים בלבד – בהנחה משמעותית של 350 ש"ח

בלחיצה כאן – כל הפרטים וההרשמה לכנס "לכתוב כדי למכור"
שיהיה לכם סוף שבוע מעולה
רוזין רוזנבלום