איך יודעים מי הלקוח הכי אידיאלי כשיש כמה קהלי יעד פוטנציאליים?
מה עושים כשיש כמה קהלי יעד למוצר שלכם? האם נכון להפנות את השיווק שלכם לכולם? באותה מידה בדיוק?
ואם לא נכון להפנות את השיווק לכל קהלי היעד הפוטנציאליים, איך בוחרים את קהל היעד הכי אידיאלי מבין כולם, כדי שתוכלו למקד את עיקר מאמצי השיווק שלכם כלפי קהל היעד הזה?
אם השאלה הזו עברה לכם בראש, תגידו תודה לליזט לגזיאל כץ, כי בזכות הדילמה שלה, גם אתם עומדים לקבל תשובות.
אז תכירו את ליזט לגזיאל כץ, הבעלים והמייסדת של "קדמא" שהתחילה את דרכה כמרכז אימון מונטסורי לילדים.
כיום במסגרת "קדמא", ליזט מתמקדת בליווי פדגוגי של התארגנויות של הורים ו/או צוותים חינוכיים של גנים ובתי ספר שרוצים להסב את המרחב החינוכי למרחב מונטסורי,
ליזט הגיעה ל-"סיבוב על המטאטא" – שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק, במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".
בשיחה עזרתי לה להבין מי קהלי היעד שלה, מי קהל היעד הכי אידיאלי שכדאי להפנות אליו את מאמצי השיווק, ואיך משווקים כשיש כמה גורמים בקבלת ההחלטה לרכוש.
אז בואו נצלול לפרק.
מצפות לכם הרבה תובנות חשובות לשיווק שלכם