איך לזהות ולהגדיר את קהל היעד האידיאלי שלך?

זו מלכודת שהרבה בעלי עסקים נופלים אליה: סטייה קלה מקהל היעד האידיאלי של המוצר.

סטייה שיוצרת את ההבדל בין שיווק שמביא בקלות לקוחות מדויקים שרוצים לקנות ממך, לבין שיווק מתיש שכרוך במאמצים של שכנוע.

הרבה בעלי עסקים נופלים בזה, כי זו סטייה כמעט בלתי מורגשת, אבל ההשפעה שלה על השיווק שלכם היא קריטית.

וזה בדיוק מה שקרה לעדי שביט שהגיעה ל"סיבוב על המטאטא".

"אני יודעת בדיוק מי הקהל שלי, מה המסר שלי, אבל יש לי קושי איך לקחת את זה ולהעביר את זה בצורה פשוטה ומובנת לקהל שלי" – כך אמרה לי עדי שביט.

האמנם? האם היא באמת זיהתה נכון את קהל היעד?

מסתבר שלא. 

אז אחרי שהגדרנו במדויק את קהל היעד של עדי, נולד בקלות גם מסר שיווקי מנצח למוצר,

וגם הדגמתי לה איך מהמסר השיווקי הזה אפשר ליצור קמפיין שיווקי מלהיב במיוחד.

"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

והפעם אני מייעצת לעדי שביט, מלווה ומאמנת אנשים לפרוץ את הגבולות של עצמם מול המצלמה, ולשווק בווידאו.