כמה כובעים יש לכם בעסק? ואיזה כובע מכתיב את הטון?
לכל בעל/ת עסק יש לפחות 2 כובעים בעסק: הכובע המקצועי שקשור לתחום המקצועי שבו אתם עוסקים, והכובע העסקי שקשור לניהול ולשיווק של העסק.
הרבה פעמים הכובעים הללו מתנגשים ביניהם, כי לכל כובע יש אינטרס שונה.
נניח שאתם עוסקים בתחום טיפולי – אז בכובע שלכם כמטפלים, אתם רוצים למשוך לכיוון מסוים,
אבל בכובע הניהולי שלכם, אתם מבינים שאתם צריכים למשוך לכיוון אחר.
מה אתם עושים? איזה כובע מנצח ומכתיב את הכיוון?
והאם יש דרך למנוע את ההתנגשות הזו ולתת מענה לשני הכובעים בו זמנית?
תמשיכו לקרוא. כדאי לכם.
כי זו בדיוק הדילמה איתה הגיע יניב שמעוני, מטפל מבוקש ובעל מוניטין מעולה.
מטופלים רבים מאוד מגיעים לקליניקה שלו בזכות השם שלו, הוא יודע את זה ומשתמש בזה ובצדק.
אבל בכובע הניהולי שלו, הוא רוצה להעביר חלק מהטיפולים למטפלים אחרים בקליניקה שלו…מבלי לאבד לקוחות.
איך עושים את זה?
אם אתם רוצים לשמוע את הפתרון המבריק שנתתי לו,
האזינו לפרק החדש. "סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי לבעל/ת עסק, במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".