איך משווקים אג'נדה ועשייה חברתית?
איך משווקים אג'נדה? ולא סתם אג'נדה, אלא אג'נדה שנוגעת בעצב הכי רגיש ובדבר הכי נפיץ בחברה הישראלית: השיח הפוליטי.
למרים שרמר יש חלום – להשפיע על איכות וסגנון השיח הפוליטי בישראל.
מרים מאמינה שאנחנו יכולים וחייבים לנהל אחרת את המחלוקות הפוליטיות בתוך החברה הישראלית.
מרים לא מסתפקת בלחלום, היא רוצה להשיק מיזם ייחודי שמטרתו ללמד את כולנו, כולל הפוליטיקאים – איך לנהל ויכוחים אידיאולוגיים בדרך נכונה ומכבדת יותר.
מרים הגיעה ל"סיבוב על המטאטא", שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק, במסגרת הפודקאסט "נולדנו להשפיע".
היא ביקשה להתייעץ איתי על האופן שבו היא יכולה להתניע ולקדם את המיזם שלה.
ושלא תטעו, לא מדובר בנערה חולמנית תמימה. מדובר במישהי עם קבלות רציניות על העשייה שלה.
מרים שרמר היא ישראלית שגדלה והתחנכה בצרפת, חיה כיום בישראל ועובדת כבר למעלה מעשור בתקשורת הצרפתית בישראל.
כמו כן, היא ניהלה במשך שנתיים את תוכניות "מסע" (כמו תגלית) לדוברי צרפתית. ובאמתחתה יש לא מעט תארים אקדמיים מרשימים.
לא משנה לאיזה צד של המפה הפוליטית אתם שייכים.
הפרק הזה לא עוסק בשיווק של אג'נדה פוליטית.
הפרק הזה עוסק בשיווק של אג'נדה חברתית: איך לגרום לשינוי של סגנון השיח הפוליטי בארץ וברשתות החברתיות.
זה פרק חובה לכל מי שרוצים לשווק אג'נדה, עשייה חברתית או לחולל שינוי בתחום כלשהו.
האזנה נעימה