איך להאריך חיי מדף של קורס דיגיטלי כך שיהיה רלוונטי לאורך זמן?
השקעתם בהכנת קורס דיגיטלי – בפיתוח התוכן, בכתיבה, בצילום של הקורס, בעריכה… אז הגיוני שתרצו ליהנות מהפירות במשך תקופה ארוכה.
אבל מה הבעיה?
אחרי מספר חודשים /שנה, אתם מבינים שאתם צריכים לעדכן את הקורס, להוסיף תכנים נוספים עדכניים, להוריד תכנים שהם כבר פחות רלוונטיים.
הבעיה גדולה יותר, אם בקורס הדיגיטלי שלכם אתם מלמדים תוכן שקשור בפלטפורמה/תוכנה/אפליקציה, שעוברת כל הזמן שינויים, ואתם צריכים לעדכן את הקורס שלכם בהתאם לשינויים הללו.
אז מה עושים?
זו בדיוק הדילמה של אירה חרקובסקי דותן (אירה הוק), המוכרת לרבים כאושיות אינסטגרם מצליחה, מייסדת ובעלים של סוכנות הסושיאל ספארקלס, ומייסדת ומנהלת את קהילת "אינסטגרם ישראל", המונה מעל 41,000 חברים.
הקורס החדש שלה "אינסטהגולד", הוא כנראה התנ"ך של האינסטגרם, אבל כידוע אינסטגרם היא פלטפורמה שמשתנה בקצב מהיר.
אז מה הצעתי לאירה לעשות כדי שהקורס הדיגיטלי שלה, ייהנה מחיי מדף ארוכים, ובו זמנית יהיה מעודכן ורלוונטי עם כל השינויים הנדרשים?
תקשיבו לפרק, תדעו, ואולי תיישמו גם חלק מהרעיונות לתחום שלכם.