איך לשכנע לקוחות להעדיף תוכנית און ליין במקום טיפול בקליניקה

עונת הקורונה של הפודקאסט. שעת ייעוץ שיווקי עם בעל/ת עסק.

ובפרק הזה אני מייעצת לשרה מעוז, גניקולוגית סינית לפוריות והיריון.

במשך 18 שנה הקליניקה של שרה שגשגה…עד שהגיעה הקורונה ואילצה אותה לסגור את הקליניקה באופן זמני. 

זה גרם לה לרצות להעביר את עיקר הפעילות המשגשגת שהייתה לה בקליניקה לתוכנית און ליין. 

האתגר הגדול – איך לשכנע את הלקוחות שכדאי להן לרכוש את תוכנית האון ליין במקום טיפול בקליניקה

אז בואו נצלול לאתגר. יהיה מרתק

—–

הערה – הפרקים של עונה הקורונה לא הוקלטו באולפן מקצועי כפי שאני נוהגת להקליט, ולכן ייתכנו הבדלים בסאונד, אבל שומעים מעולה בכל מקרה והתוכן שווה ביותר