די לביטולים של לקוחות ברגע האחרון

נמאס לכם שלקוחות קובעים ומבריזים ברגע האחרון מסדנה או פגישה או טיפול שקבעו? 

לפעמים יש כאלה שמסמסים לכם ברגע האחרון התנצלות קלה שלא מסתדר להם להגיע,  ויש גם כאלה שאפילו לא מודיעים כלום ופשוט לא באים…

אם נמאס לכם מזה – הפרק הזה הוא בדיוק בשבילכם, כי בפרק הזה נלמד איך יוצרים מוטיבציה ומחויבות הגעה אצל לקוחות כדי שלא רק יגידו שהם בטוח באים – אלא גם יבואו ולא יבטלו

האזנה נעימה

אפשר גם להאזין ולהירשם דרך האפליקציה המועדפת עליך (בלחיצה על הכפתור)