חריף של רמאים - הטעות הכי גדולה בכתיבה שיווקית

אייל שני הניח את הכף בצלחת, לקח נשימה עמוקה ופתאום הוא פנה למצלמה ואמר בשידור חי מול כל עם ישראל –

"רוזין רוזנבלום, אני יודע שאת צופה בתוכנית,  וראיתי שהתלהבת מהמשפט שלי "חריף של רמאים",  אז קדימה, קחי את המסר הזה ותסבירי לבעלי עסקים קטנים בישראל – מה הבעיה והטעות הגדולה שרוב בעלי העסקים עושים היום בכתיבה שיווקית"

לא יכולתי לסרב לקריאתו של אייל שני, ולכן בפרק הזה נדבר על הטעות הכי גדולה שעושים הרבה מאוד בעלי עסקים בכתיבה שיווקית, טעות שפוגעת משמעותית באפקטיביות של השיווק

לא נורא. מזל שאני כאן כדי לעזור לכם לפתור את זה.

האזנה נעימה

אפשר גם להאזין ולהירשם דרך האפליקציה המועדפת עליך (בלחיצה על הכפתור)